Gyakori kérdések

GYIK

Gyakori kérdések - Tudástár

Problémák, amelyekkel a leggyakrabban keresnek meg minket...

 

Mit jelent a Hivatalos Plusz Garancia szolgáltatás?

Mire vonatkozik a Hivatalos Plusz Garancia szolgáltatás pontosan?

A szállítás napján lehet előre tudni, mikor érkezik meg az új készülék?

Bizonytalan vagyok az online vásárlási folyamatban, megnézhetem valahol a folyamatot?

Milyen módon változtathatom és/vagy egészíthetem ki a szállítási cím adatait?

Ha meggondoltam magamat, lemondhatom a rendelésemet?

Csatolhatok új terméket a már leadott rendelésemhez?

Módosíthatom-e a rendelésemet?

A kinézett terméket át tudom venni valahol személyesen?

Csak új terméket árulnak?

Milyen bankszámlaszámra utaljam a pénzt banki előre átutaláskor?

A termék ára tartalmazza az ÁFA-t?

Személyesen is tudok a kedvezőbb, online áron vásárolni?

Honnan tudhatom, hogy van-e készleten a termék, és mikorra várható a készülék szállítása?

Számlát kapok?

Telefonon is lehet érdeklődni?

Miért bízzak meg az onlineMárkaboltokban?

Bankkártyával lehet fizetni?

Elakadt? Kérdése van a bankkártyás fizetéssel kapcsolatban?

Lehet kérni, hogy a régi készüléket vigyék el?

Én nem tudok cipekedni, lehet kérni, hogy rakják a helyére a készüléket?

Mi van, ha sérült a készülék?

Mikor kapom meg, amit megrendeltem?

Telefonon is rendelhetek?

Van a termékhez magyar nyelvű használati útmutató?

Mit jelent a 15 napos elállási jog?

Mit jelent a 3 napos cseregarancia?

Mi az a csereutalvány, és hogyan kell használni?

Nekem kell elvinni a készüléket a szervizbe?

Hova tudom vinni a készüléket, ha elromlott?

Ugyanúgy tudom érvényesíteni a garanciát, mintha boltban vásároltam volna?

Nem találja kérdésére a választ? Írjon nekünk és lehető legrövidebb időn belül válaszolunk Önnek.

Mit jelent a Hivatalos Plusz Garancia szolgáltatás?

A kiterjesztett jótállás azért hasznos Önnek, mert a plusz évekkel Ön tovább lehet nyugodt a készülékét illetően. Sajnos olykor előfordul, hogy a gyári jótállási idő lejárta után valamilyen apróbb hiba előadja magát, olyankor egy kis alkatrész cseréje is kiszállással együtt már 10 000 Ft lehet. Ha plusz jótállást vásárol a készüléke mellé, minden meghibásodás esetén Ön maximálisan védve van, legyen szó javításról vagy cseréről. A Hivatalos Plusz Garancia részleteiről itt tájékozódhat .

Nézze meg a videónkat arról hogyan működik a Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás

Mire vonatkozik Hivatalos Plusz Garancia szolgáltatás pontosan?

Bizonytalan vagyok az online vásárlási folyamatban, megnézhetem valahol a folyamatot?

Készítettünk egy videót, illetve képekkel illusztráltuk az onlineMárkaboltok vásárlási folyamatát, azért, hogy segítsünk azoknak akik még nem vásároltak online, és bizonytalanok kicsit a folyamat végrehajtásában.

Nézze meg ide kattintva!

A szállítás napján lehet előre tudni, mikor érkezik meg az új készülék?

Igen. A megrendelt gépeket túraútvonal alapján szállítjuk, így a szállítást megelőző napon, délutáni órákban sms-ben értesítjük, melyben órapontossággal előre jelezzük az érkezés időpontját. Így Önnek nem kell egész nap otthon ücsörögnie, és várakoznia a szállítókra. Könnyebben tervezheti az idejét. Sőt, ha kéri, fél órával érkezés előtt újra telefonálunk.

Milyen módon változtathatom és/vagy egészíthetem ki a szállítási cím adatait?

Ha módosítani szeretné a szállítási címet, akkor ezt telefonon vagy emailben jelezze. Ha írásban kéri a módosítást, ne felejtse el megadni elérhetőségeit (név, telefonszám, megrendelésszám), hogy utána tudjunk nézni a rendelésének.

Ha meggondoltam magamat, lemondhatom a rendelésemet?

Igen. A legideálisabb, ha a szállítás előtt mondja le a rendelését, mert ebben az esetben a törlés nem okoz különösebb adminisztrációs problémákat a számunkra. Természetesen, ha valamiért mégsem kéri a gépet, akkor még kiszállítás után is 15 nap áll a rendelkezésére, hogy indoklás nélkül visszaküldje.

Csatolhatok új terméket a már leadott rendelésemhez?

Természetesen igen. Ha további terméket(eket) szeretne rendelni, vegye fel a kapcsolatot egyik munkatársunkkal a megadott elérhetőségeken. Az adatai megadásával kollégáim rákeresnek a folyamatban lévő megrendelésére, és nagyon egyszerűen kiegészítik azt az új készülékkel.

Módosíthatom-e a rendelésemet?

Igen, erre is van mód. A legjobb, ha telefonon veszi fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeinken!

A kinézett terméket át tudom venni valahol személyesen?

Igen! Budapesti központi raktárunkban van lehetőség arra, hogy előre megrendelt készülékeit személyesen átvegye hétköznap, munkanapokon 10-16 óráig. A raktárban értékesítés nem zajlik, a rendelését minden esetben előzetesen telefonon, online vagy emailben adhatja le. Budapesti raktárunk címét és a további tudnivalókat ide kattintva találja.

Csak új terméket árulnak?

Az onlineMárkaboltokban kizárólag új, gyárilag csomagolt készülékeket árulunk.

Nem találja kérdésére a választ? Írjon nekünk és lehető legrövidebb időn belül válaszolunk Önnek.

Milyen bankszámlaszámra utaljam a pénzt banki előre átutaláskor?

Rendelése után egy e-mailt fogunk küldeni egy proforma számlával, amelyen minden adatot megtalál a rendeléséről, illetve a pontos bankszámlaszám is fel van tüntetve rajta. Mindenképpen várja meg ezt az e-mailt, mert utaláskor a közlemények rovatban az elküldött hivatkozási számot is fel kell tüntetni. Ez számunkra sokat segít abban, hogy az összeget beérkezéskor pontosan és automatikusan hozzá tudjuk rendelni a rendeléséhez.

A termék ára tartalmazza az ÁFA-t?

Igen, a honlapunkon található árak buttó árak!

Személyesen is tudok a kedvezőbb, online áron vásárolni?

Igen, budapesti központi raktárunkban személyesen is átveheti előre leadott megrendelését hétköznap munkanapokon 12-16 óráig. Mivel raktárunkban értékesítést nem végzünk, ezért kérjük, hogy rendelését minden esetben előre: telefonon, online vagy e-mailben adja le.

Honnan tudhatom, hogy van-e készleten a termék, és mikorra várható a készülék szállítása?

A készülék adatlapján minden esetben pontosan jelöljük a készletinformációkat. Ha a termék készleten van, akkor a termékkép alatt a "Készletről szállítjuk, BP-n azonnal átvehető" címke látható, listanézetben pedig az "Azonnal átvehető, vagy kiszállítjuk" címke. Ha készleten van a termék, a rendelés napjától, valamint a túraútvonaltól függően akár másnap, de legkésőbb egy hét múlva szállítjuk. Abban az esetben, ha a termék a központi raktárban van, néhány nap, ha egyedi gyártás, akkor pedig 3-4 hét lehet a szállítás.

Számlát kapok?

Igen! Minden nálunk vásárolt terméket ÁFA-s számlával adunk.

Telefonon is lehet érdeklődni?

Igen! Elérhetőségeinken szakértő kollégáink várják a telefonhívásokat, szívesen segítenek a termékekkel vagy a vásárlással, garanciával kapcsolatos kérdésekben. (+36-1/478-2821) Meghibásodással, alkatrésszel kapcsolatosan a gyorsabb ügyintézés érdekében kérem keressék a márkaszervizt!

Miért bízzak meg az onlineMárkaboltokban?

Már több, mint 141 ezer elégedett vásárlónk a biztosíték arra, hogy bátran rendelhet tőlünk. Mások véleményét olvashatja honlapunkon is, de független véleményeket is találhat több weboldalon:argep.hu arukereso.hu oldalakon. További információkat találhat, hogy Információk oldalunkon.

Bankkártyával lehet fizetni?

Természetesen bankkártyával is fizethet Webáruházunkban Bármilyen terméket rendel, webáruházunkban bankkártyával is fizethet. A vásárlás így az Ön számára sokkal gyorsabb és kényelmesebb lesz, ráadásul mivel a bankkártyás fizetés nem számít készpénzfelvételnek, a tranzakció költsége sem Önt terheli.

Az onlineMárkaboltok részére a bankkártya elfogadás lehetőségét a Six Payment Services biztosítja a biztonságos, SSL protokollt használó bankkártya elfogadó rendszere által. Internetes vásárlás esetén Önt a Six Payment Services weboldalára irányítjuk át, így a fizetés közvetlenül a Six Payment Services által üzemeltetett, a nemzetközi bankkártya-társaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik. Felhívjuk figyelmét, hogy az onlineMárkaboltok az Ön bankkártyájának, illetve a mögötte álló számlájának semmilyen adatához nem jut hozzá! Áruházunkban a következő bankkártyákkal fizethet: MC: MasterCard (dombornyomott)

MCSC: MasterCard SecureCode (dombornyomott)

Maestro: Maestro SecureCode (nem dombornyomott. Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Ez ügyben érdeklődjön számlavezető bankánál.)

Visa: VISA (dombornyomott)

Visa Electron: (nem dombornyomott. Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Ez ügyben érdeklődjön számlavezető bankánál.)

VbV: Verified by VISA (dombornyomott) Az online bankkártyás fizetés előre történik, az előlegszámla kísérőlevelében található hivatkozáson keresztül. Bankkártyás fizetésre személyes áruátvételkor is van lehetősége a Budapesti raktárunkban.

Nézze meg a fizetési lehetőségek oldalunkat, ahol minden kérdésére választ kap.

Elakadt? Kérdése van a bankkártyás fizetéssel kapcsolatban?

Hívja munkatársaimat a megadott elérhetőségeiken.

Nézze meg a fizetési lehetőségek oldalunkat, ahol minden kérdésére választ kap.

Lehet kérni, hogy a régi készüléket vigyék el?

Igen, ha előre jelzi (pl. rendeléskor), a régi készülékét szállításkor ingyen elvisszük, és gondoskodunk a környezetbarát elhelyezéséről. Ennek feltétele, hogy az elvitelhez készítse elő a gépet (kösse le a hálózatról, illetve ha beépíthető készülékről van szó, akkor vegye ki a szekrényből)

Én nem tudok cipekedni, lehet kérni, hogy rakják a helyére a készüléket?

Igen! Szállításkor két kollégánk megy, és oda teszik a terméket, ahova Ön kéri, akár emeletre is, felár nélkül!

Mi van, ha sérült a készülék?

Szállításkor Ön előtt kibontjuk, ellenőrizzük a készüléket, és cseréljük, ha szükséges.

Nem találja kérdésére a választ? Írjon nekünk és lehető legrövidebb időn belül válaszolunk Önnek.

Mikor kapom meg, amit megrendeltem?

A megrendelés után kap egy visszaigazoló emailt, melyben tájékoztatjuk, hogy melyik napra várható a termék. A szállítás előtti napon sms-ben értesítjük, ilyenkor már órára pontosan meg tudjuk mondani, mikorra várható a szállítás, majd mielőtt odaérünk, ismét telefonálunk, amennyiben kéri.

Telefonon is rendelhetek?

Igen, ha Önnek kényelmesebb, vagy valamiért szívesebben rendel telefonon, szakértő kollégák várják ügyfélszolgálatunkon. Hívjon minket bátran, ha rendelni szeretne, vagy csak érdeklődik, kérdése van, készletinformáció miatt, szállítási időpont egyeztetése miatt, vagy árajánlat miatt. Telefonszámokért kattintson ide!

Van a termékhez magyar nyelvű használati útmutató?

Igen, minden olyan termékhez, amihez jogszabály szerint kötelező, és szükséges. A nálunk kapható termékek közül a csapokhoz, mosogatótálcákhoz nem kötelező tartozék. Mosógépekhez, hűtőkhöz, tűzhelyekhez, páraelszívókhoz, mosogatógépekhez, szárítógépekhez, stb. van.

Mit jelent a 15 napos elállási jog?

Abban az esetben, ha mégsem tetszik Önnek a megrendelt termék, és 15 naptári napon belül elállhat a rendelésétől. Ekkor visszafizetjük a gép árát szállítási költséggel együtt. Abban az esetben, ha visszaküldéshez a mi szállítóink segítségét szeretné igénybe venni, a kiszállítási áron megteheti.

Mi az a csereutalvány és hogyan kell használni?

Nézze meg videónkat, és ha nem kapott minden kérdésére választ, kérem kattintson ide!

Mit jelent a 3 napos cseregarancia?

A nálunk vásárolható termékek esetében, ha hibás a készülék, és az átvételtől vagy a szakszerviz általi beüzemeléstől számítva három munkanapon belül jelzi a márkaszerviznél, dönthet, hogy javítást, cserét, vagy pénzvisszafizetést kér.

Nekem kell elvinni a készüléket a szervizbe?

Nem, a nagyméretű, vagy beépített készülékek esetén a szerviz gondoskodik a szállításról.

Hova tudom vinni a készüléket, ha elromlott?

Mivel minden termékünkhöz hivatalos magyar garancia jár, országos szervizhálózattal, Önnek csak telefonálnia kell az Önhöz legközelebb eső partnernek, ők gondoskodnak a szállításról, vagy helyben javítják, ha lehetséges. A szervizek listáját szállításkor megkapja, van honlapunkon is elérhető, kattintson ide!

Ugyanúgy tudom érvényesíteni a garanciát, mintha boltban vásároltam volna?

Igen, sőt minden termékünkhöz hivatalos magyar jótállás jár országos szervizhálózattal. Ha bármilyen probléma adódik a nálunk vásárolt termékkel, Önnek csak értesítenie kell a szervizt, és házhoz mennek, ha helyben javítható, vagy gondoskodnak a szállításról.

 

Háztartási gépekről szeretne megtudni többet, szemezgessen blog cikkeink között >>>

Nem találja kérdésére a választ? Írjon nekünk és lehető legrövidebb időn belül válaszolunk Önnek.

Zahoránszky Zita
Zahoránszky Zita
szerző
2018. Ápr 06.