Gyakori kérdések

GYIK

Problémák, amelyekkel a leggyakrabban keresnek meg minket...

Az online vásárlás során számos kérdés merülhet fel, amelyekre vásárlóink megbízható és gyors válaszokat várnak. Az alábbiakban összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat, hogy segítsünk eligazodni az onlineMárkaboltok kínálta lehetőségek között. Legyen szó garanciális szolgáltatásokról, szállítási információkról, rendelés módosításáról vagy a fizetési lehetőségekről, itt minden szükséges információt megtalál. Ha további kérdése merülne fel, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy a lehető legrövidebb időn belül segítségére lehessünk.

 

Nézzük a gyakori kérdéseket, melyeket vásárlóink legtöbbet kérdeznek

Mit jelent a Hivatalos Plusz Garancia szolgáltatás?

Bizonytalan vagyok az online vásárlási folyamatban, megnézhetem valahol a folyamatot?

A szállítás napján lehet előre tudni, mikor érkezik meg az új készülék?

Milyen módon változtathatom és/vagy egészíthetem ki a szállítási cím adatait?

Ha meggondoltam magamat, lemondhatom a rendelésemet?

Csatolhatok új terméket a már leadott rendelésemhez?

Módosíthatom-e a rendelésemet?

A kinézett terméket át tudom venni valahol személyesen?

Csak új terméket árulnak?

Milyen bankszámlaszámra utaljam a pénzt banki előre átutaláskor?

A termék ára tartalmazza az ÁFA-t?

Személyesen is tudok a kedvezőbb, online áron vásárolni?

Honnan tudhatom, hogy van-e készleten a termék, és mikorra várható a készülék szállítása?

Számlát kapok?

Telefonon is lehet érdeklődni?

Miért bízzak meg az onlineMárkaboltokban?

Bankkártyával lehet fizetni?

Lehet kérni, hogy a régi készüléket vigyék el?

Én nem tudok cipekedni, lehet kérni, hogy rakják a helyére a készüléket?

Mi van, ha sérült a készülék?

Mikor kapom meg, amit megrendeltem?

Telefonon is rendelhetek?

Van a termékhez magyar nyelvű használati útmutató?

Mit jelent a 15 napos elállási jog?

Mi az a csereutalvány és hogyan kell használni?

Mit jelent a 3 napos cseregarancia?

Nekem kell elvinni a készüléket a szervizbe?

Hova tudom vinni a készüléket, ha elromlott?

Ugyanúgy tudom érvényesíteni a garanciát, mintha boltban vásároltam volna?

 

Mit jelent a Hivatalos Plusz Garancia szolgáltatás?

A kiterjesztett jótállás azért hasznos Önnek, mert a plusz évekkel Ön tovább lehet nyugodt a készülékét illetően. Sajnos olykor előfordul, hogy a gyári jótállási idő lejárta után valamilyen apróbb hiba előadja magát, olyankor egy kis alkatrész cseréje is kiszállással együtt már 10 000 Ft lehet. Ha plusz jótállást vásárol a készüléke mellé, minden meghibásodás esetén Ön maximálisan védve van, legyen szó javításról vagy cseréről. A Hivatalos Plusz Garancia részleteiről itt tájékozódhat .

Nézze meg a videónkat arról hogyan működik a Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás

Bizonytalan vagyok az online vásárlási folyamatban, megnézhetem valahol a folyamatot?

Készítettünk egy videót, illetve képekkel illusztráltuk az onlineMárkaboltok vásárlási folyamatát, azért, hogy segítsünk azoknak akik még nem vásároltak online, és bizonytalanok kicsit a folyamat végrehajtásában.

Nézze meg ide kattintva!

A szállítás napján lehet előre tudni, mikor érkezik meg az új készülék?

Igen. A megrendelt gépeket túraútvonal alapján szállítjuk, így a szállítást megelőző napon, délutáni órákban sms-ben értesítjük, melyben órapontossággal előre jelezzük az érkezés időpontját. Így Önnek nem kell egész nap otthon ücsörögnie, és várakoznia a szállítókra. Könnyebben tervezheti az idejét. Sőt, ha kéri, fél órával érkezés előtt újra telefonálunk.

Milyen módon változtathatom és/vagy egészíthetem ki a szállítási cím adatait?

Ha módosítani szeretné a szállítási címet, írásban az online ügyintézés menüpontban a megrendelés módosítása űrlapon teheti meg. 

Ha meggondoltam magamat, lemondhatom a rendelésemet?

Igen. A legideálisabb, ha a szállítás előtt mondja le a rendelését, mert ebben az esetben a törlés nem okoz különösebb adminisztrációs problémákat a számunkra. Természetesen, ha valamiért mégsem kéri a gépet, akkor még kiszállítás után is 15 nap áll a rendelkezésére, hogy indoklás nélkül visszaküldje.  Ezt kérem, írásban az online ügyintézés menüpontban az Elállás bejelentése vagy megrendelés törlése űrlapon tegye meg.

Csatolhatok új terméket a már leadott rendelésemhez?

Természetesen igen. Kérem, írásban az online ügyintézés menüpontban a megrendelés módosítása űrlapon teheti meg. 

Módosíthatom-e a rendelésemet?

Igen, erre is van mód. Kérem, írásban az online ügyintézés menüpontban a megrendelés módosítása űrlapon jelezze felénk.. 

A kinézett terméket át tudom venni valahol személyesen?

Igen! Budapesti központi raktárunkban van lehetőség arra, hogy előre megrendelt készülékeit személyesen átvegye hétköznap, munkanapokon 10-16 óráig. A raktárban értékesítés nem zajlik, a rendelését minden esetben vagy online adja le, vagy a termékoldalon a kosár gomb alatt az Egyszerű rendelés űrlapon tudja leadni. A visszaigazolás emailben érkezik, és ez után tudja a raktárban átvenni.  Budapesti raktárunk címét és a további tudnivalókat ide kattintva találja.

egyszerű rendelés

Csak új terméket árulnak?

Az onlineMárkaboltokban kizárólag új, gyárilag csomagolt készülékeket árulunk.

Milyen bankszámlaszámra utaljam a pénzt banki előre átutaláskor?

Rendelése után egy e-mailt fogunk küldeni egy proforma számlával, amelyen minden adatot megtalál a rendeléséről, illetve a pontos bankszámlaszám is fel van tüntetve rajta. Mindenképpen várja meg ezt az e-mailt, mert utaláskor a közlemények rovatban az elküldött hivatkozási számot is fel kell tüntetni. Ez számunkra sokat segít abban, hogy az összeget beérkezéskor pontosan és automatikusan hozzá tudjuk rendelni a rendeléséhez.

A termék ára tartalmazza az ÁFA-t?

Igen, a honlapunkon található árak buttó árak!

Személyesen is tudok a kedvezőbb, online áron vásárolni?

Igen, budapesti központi raktárunkban személyesen is átveheti előre leadott megrendelését hétköznap munkanapokon 12-16 óráig. A raktárban értékesítés nem zajlik, a rendelését minden esetben online adja le, vagy a termékoldalon a kosár gomb alatt az Egyszerű rendelés űrlapon tudja leadni. A visszaigazolás emailben érkezik, és ez után tudja a raktárban átvenni. 

egyszerű rendelés

Honnan tudhatom, hogy van-e készleten a termék, és mikorra várható a készülék szállítása?

A készülék adatlapján minden esetben pontosan jelöljük a készletinformációkat. Ha a termék készleten van, akkor a termékkép alatt a "Készletről szállítjuk, BP-n azonnal átvehető" címke látható, listanézetben pedig az "Azonnal átvehető, vagy kiszállítjuk" címke. Ha készleten van a termék, a rendelés napjától, valamint a túraútvonaltól függően akár másnap, de legkésőbb egy hét múlva szállítjuk. Abban az esetben, ha a termék a központi raktárban van, néhány nap, ha egyedi gyártás, akkor pedig 3-4 hét lehet a szállítás.

A kosár gomb alatt, talál egy Mikor szállítjuk a terméket űrlapot, ahol felteheti szakértőnknek a kérdését.

mikor-szallitjuk

Számlát kapok?

Igen! Minden nálunk vásárolt terméket ÁFA-s számlával adunk.

Telefonon is lehet érdeklődni?

Igen! Elérhetőségeinken szakértő kollégáink várják a telefonhívásokat, szívesen segítenek a termékekkel vagy a vásárlással, garanciával kapcsolatos kérdésekben. Itt tájékozódhat: Szakértői szaktanácsadás

Meghibásodással, alkatrésszel kapcsolatosan a gyorsabb ügyintézés érdekében kérem keressék a márkaszervizt!

Miért bízzak meg az onlineMárkaboltokban?

Már több, mint 282 ezer elégedett vásárlónk a biztosíték arra, hogy bátran rendelhet tőlünk. Mások véleményét olvashatja honlapunkon is, de független véleményeket is találhat több weboldalon:argep.hu arukereso.hu oldalakon. További információkat találhat, hogy Információk oldalunkon. Olvassa el a Miért biztonságos minket választani? cikkünket.

Bankkártyával lehet fizetni?

Természetesen bankkártyával is fizethet Webáruházunkban Bármilyen terméket rendel, webáruházunkban bankkártyával is fizethet. A vásárlás így az Ön számára sokkal gyorsabb és kényelmesebb lesz, ráadásul mivel a bankkártyás fizetés nem számít készpénzfelvételnek, a tranzakció költsége sem Önt terheli.

A bankkártyás fizetésről itt tájékozódhat: Fizetési lehetőségek

Lehet kérni, hogy a régi készüléket vigyék el?

Igen, ha előre jelzi (pl. rendeléskor), a régi készülékét szállításkor ingyen elvisszük, és gondoskodunk a környezetbarát elhelyezéséről. Ennek feltétele, hogy az elvitelhez készítse elő a gépet (kösse le a hálózatról, illetve ha beépíthető készülékről van szó, akkor vegye ki a szekrényből)

Én nem tudok cipekedni, lehet kérni, hogy rakják a helyére a készüléket?

Igen! Szállításkor két kollégánk megy, és oda teszik a terméket, ahova Ön kéri, akár emeletre is, felár nélkül!

Mi van, ha sérült a készülék?

Szállításkor Ön előtt kibontjuk, ellenőrizzük a készüléket, és cseréljük, ha szükséges.

Mikor kapom meg, amit megrendeltem?

A megrendelés után kap egy visszaigazoló emailt, melyben tájékoztatjuk, hogy melyik napra várható a termék. A szállítás előtti napon sms-ben értesítjük, ilyenkor már órára pontosan meg tudjuk mondani, mikorra várható a szállítás, majd mielőtt odaérünk, ismét telefonálunk, amennyiben kéri.

Telefonon is rendelhetek?

A rendelését minden esetben  online tudja leadni, vagy a termékoldalon a kosár gomb alatt az Egyszerű rendelés űrlapon.

 

egyszerű rendelés

 

Van a termékhez magyar nyelvű használati útmutató?

Igen, minden olyan termékhez, amihez jogszabály szerint kötelező, és szükséges. A nálunk kapható termékek közül a csapokhoz, mosogatótálcákhoz nem kötelező tartozék. Mosógépekhez, hűtőkhöz, tűzhelyekhez, páraelszívókhoz, mosogatógépekhez, szárítógépekhez, stb. van.

Mit jelent a 15 napos elállási jog?

Abban az esetben, ha mégsem tetszik Önnek a megrendelt termék, és 15 naptári napon belül elállhat a rendelésétől. Ekkor visszafizetjük a gép árát szállítási költséggel együtt. Abban az esetben, ha visszaküldéshez a mi szállítóink segítségét szeretné igénybe venni, a kiszállítási áron megteheti. Elállásról itt olvashat.

Mi az a csereutalvány és hogyan kell használni?

Kérem, kattintson ide a részletesebb információért.

Mit jelent a 3 napos cseregarancia?

A nálunk vásárolható termékek esetében, ha hibás a készülék, és az átvételtől vagy a szakszerviz általi beüzemeléstől számítva három munkanapon belül jelzi a márkaszerviznél, dönthet, hogy javítást, cserét, vagy pénzvisszafizetést kér.

Nekem kell elvinni a készüléket a szervizbe?

Nem, a nagyméretű, vagy beépített készülékek esetén a szerviz gondoskodik a szállításról.

Hova tudom vinni a készüléket, ha elromlott?

Mivel minden termékünkhöz hivatalos magyar gyári jótállás jár, országos szervizhálózattal. Amennyiben a készüléke a gyári jótállás alatt hibásodik meg, ajánlom hogy ezt a hivatalos szerviz felé jelezze mert sokkal gyorsabb az ügyintézés. A szervízlistáért kattintson ide! 

Amennyiben Ön HIVATALOS GARANCIA PLUSZ szolgáltatással vásárolt és a gyári garancia időn túl van, akkor ezt az  online ügyintézés menüpontban jelezheti felénk, és mi intézkedünk. 

Ugyanúgy tudom érvényesíteni a garanciát, mintha boltban vásároltam volna?

Igen, sőt minden termékünkhöz hivatalos magyar jótállás jár országos szervizhálózattal. Ha bármilyen probléma adódik a nálunk vásárolt termékkel, a gyári jótállás alatt a gyorsabb ügyintézés végett, értesítse a márka a szervizt, és házhoz mennek, ha helyben javítható, vagy gondoskodnak a szállításról. Amennyiben a gyári jótállás után a HIVATALOS GARANCIA PLUSZ szolgáltatásunk idő tartama alatt hibásodik meg a készülék, kérem jelezze az  online ügyintézés menüpontba.

Háztartási gépekről szeretne megtudni többet, szemezgessen blog cikkeink között >>>

Zahoránszky Zita
Zahoránszky Zita
szerző
2018. Ápr 06.