Elállás bejelentése vagy megrendelés törlése

Kedves Vásárlónk!

Amennyiben Ön törölné a már meglévő de ki nem szállított megrendelését, vagy

a már kiszállított termék nem megfelelő az Ön számára, és 15 napon belül él az indoklás nélküli elállás jogával, kérem azt az alábbi űrlapon jelezze felénk.

A Szolgáltató által történő szállítási díj elállás esetében 7990 Ft.

Kollégáink hamarosan felkeresik, és intézkednek.

Az elállásról tájékozódjon bővebben az űrlap alatt, illetve az ÁSZF-ben, ide kattintva.

"A Vásárlót megillető elállási és szavatossági jogok

A Vásárlót a Webáruházban értékesített áruk esetén:

  • Fogyasztónak minősülő Vásárlót elállási jog illet meg,
  • valamennyi Vásárlót kellék- és termékszavatossági jog illet meg.

A Vásárlót megillető elállási jog gyakorlása, tekintve, hogy az árukat a Fogyasztó visszajuttatja a Szolgáltató számára, egyben kizárja a termék-, vagy kellékszavatossági jog gyakorlását. Amennyiben az áruk visszajuttatására sor kerül, de nem állapítható meg, hogy azt elállási jog, vagy szavatossági jog gyakorlása keretében juttatja vissza a Vásárló, nyilatkozattételre hívja fel ezzel kapcsolatban Szolgáltató.

A Fogyasztónak minősülő Vásárló a vásárlást követő 15 napon belül élhet az indoklás nélküli elállási jogával, ezt követően elállási jogát csak a termék-, vagy kellékszavatossági jogra vonatkozó szabályok szerint gyakorolhatja. A 15 napon belül közölt elállás esetén a Szolgáltató a kellék-, vagy termékszavatossági igény kezelését leállítja.

Felhívom figyelmét, hogy Ön ugyanazon hiba miatt a vállalkozással szemben kellékszavatossági és a gyártóval szemben termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan is érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve a termék javítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági igényét a továbbiakban már csak a gyártóval szemben érvényesítheti. Vásárló a jogait az 1. pontban feltüntetett elérhetőségeken keresztül jelentheti be és érvényesítheti.

A jog gyakorlásához javasolt pontosan megjelölni, hogy a Vásárló melyik, az ÁSZF-ben leírt jogával kíván élni, hogy a Szolgáltató gyorsan és hatékonyan tudja kezelni Vásárló panaszát.

12.1      Elállási és felmondási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a Fogyasztónak minősülő Vásárlóra vonatkoznak. Fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, aki a Webáruházban árut vagy Szolgáltatást vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval vagy Szolgáltatással kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó"). 

A Webáruházban vásárolt áru esetében Fogyasztó jogosult:

  • az áru,
  • több áru szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott áru, 
  • több tételből vagy darabból álló áru esetén az utoljára szolgáltatott tétel vagy darab,
  • ha az árut meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, 

a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizenöt (15) napon belül a vásárlásától indokolás nélkül elállni. 

A fent hivatkozott Kormányrendelet értelmében a Vásárló 1 naptári napon belül jogosult elállni a szerződéstől, azonban a Szolgáltató erre további 1 napot, vagyis összesen a Vásárlónak 15 naptári napot biztosít.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a következő linken onlinemarkaboltok-elallas.pdf keresztül elérhető elállási nyilatkozat - mintát is. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. 

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 1. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. 

A Szolgáltató emailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. 

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 15 naptári napon belül (akár a 15. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. 

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail-en keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma. 

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt árut a Szolgáltató postai címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 15 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 15 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) az árut. 

Az áru Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli, mely történhet a Fogyasztó által választott futárszolgálattal, személyes átvétellel, a Szolgáltató által, illetve egyéb módon is.

Tájékoztatjuk, hogy az árut visszaszállíthatja személyesen is XXI. kerület 1214 Budapest, Orion u. 14. is, az alábbi időpontokban: kizárólag munkanapokon hétfőtől-péntekig 10:00-15:30 óra közötti időtartamban.

Amennyiben a Szolgáltató az Árut az üzlethelyiségben is értékesíti, és a fogyasztó a Szolgáltató üzlethelyiségében személyesen gyakorolja az elállási jogát, jogosult ezzel egyidejűleg az árut visszaadni a Szolgáltatónak.

A Szolgáltató által történő szállítási díj elállás esetében 7990 Ft.

Az áru visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta az árut, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe. 

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre az áruban bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Szolgáltató tehát követelheti az áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.

Amennyiben a vonatkozó jogszabályok szerint az elállási jog nem gyakorolható, vagy csak feltételekkel gyakorolható, a Vásárlót nem illeti meg a kipróbálási célú használat sem.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli."