Meghibásodott termék bejelentése
Amennyiben meghibásodott a terméke és még érvényes a jótállása, azt az alábbi elérhetőségen jelentse be nekünk, vagy közvetlenül a szerviznek is megteheti.
A jótállás két féle lehet. Gyári jótállás, illetve az onlineMárkaboltok által biztosított Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás.
Amennyiben már nem érvényes a gyári jótállás, de Ön a Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatásunkkal vásárolta a készüléket, akkor az ügyfélszolgálatunknak jelezze.
KATTINTSON IDE AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ELÉRÉSÉÉRT!
Mire vonatkozik a Hivatalos Garancia Plusz pontosan? Nézze meg animációnkat, és tudja meg.
Márkaképviseletek szervizlistájáért kattintson ide!
Amennyiben nem találja az Ön által vásárolt készülék márkáját a listában, kérem, hívjon minket telefonon a +36-1/472-2128-as telefonszámon, és segítünk.