Meghibásodott termék bejelentése

Amennyiben meghibásodott a terméke és még érvényes a jótállása, azt az alábbi elérhetőségen jelentse be nekünk, vagy közvetlenül a szerviznek is megteheti.

A jótállás két féle lehet. Gyári jótállás, illetve az onlineMárkaboltok által biztosított Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás.

Amennyiben már nem érvényes a gyári jótállás, de Ön a Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatásunkkal vásárolta a készüléket, akkor az ügyfélszolgálatunknak jelezze.

KATTINTSON IDE AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ELÉRÉSÉÉRT!

Mire vonatkozik a Hivatalos Garancia Plusz pontosan? Nézze meg animációnkat, és tudja meg. 

Márkaképviseletek szervizlistájáért kattintson ide!

Amennyiben nem találja az Ön által vásárolt készülék márkáját a listában, kérem, hívjon minket telefonon a +36-1/472-2128-as telefonszámon, és segítünk.