Meghibásodott termék bejelentése

Amennyiben meghibásodott a terméke, és még érvényes a jótállása, kérem az illetékesnek jelentse be.

A jótállás két féle lehet. Gyári jótállás, illetve az onlineMárkaboltok által biztosított Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás.

Amennyiben érvényes még a gyári jótállása, kérem a márka szervizt keresse fel. Tekerjen lejjebb és megtalálja a szerviz listát.

Amennyiben már nem érvényes a gyári jótállás, de Ön a Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatásunkkal vásárolta a készüléket, akkor az ügyfélszolgálatunknak jelezze a meghibásodást, a kapcsolat oldalunk űrlapján keresztül.

KATTINTSON IDE AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ELÉRÉSÉÉRT!

Mire vonatkozik a Hivatalos Garancia Plusz pontosan? Nézze meg animációnkat, és tudja meg. 

Márkaképviseletek szervizlistája


Az onlineMárkaboltok Hivatalos Forgalmazó márkáinak szervizlistája
A megfelelő márkanévre kattintva kérheti le a szerviz elérhetőségét.

AIRMEC
AMICA
BLANCO
BOSCH, NEFF
CATA
DAVOLINE
DEDITRICH
ELICA
FAGOR
FALMEC
FOSTER
GORENJE
HISENSE
HOTPOINT

INDESIT
JURA
KUPPERSBUSCH
LIEBHERR
MORA
NARDI
NODOR
ORION
PHILIPS
SAECO
SAMSUNG
SIRIUS
SMEG
TEKA
WHIRLPOOL
ZELMER

Amennyiben nem találja az Ön által vásárolt készülék márkáját a listában, kérem, hívjon minket telefonon a +36-1/472-2128-as telefonszámon, és segítünk.