CÉGES GYÁRI GARANCIA PLUSZ szolgáltatás

Tudta, hogy Amennyiben Ön vásárlásakor ÁFA-s számlát kér – azaz gazdasági tevékenysége körében vásárol – vállalkozásnak minősül, ami alapján a vonatkozó jogszabályok szerint a fogyasztókhoz(magánszemély)  képest garanciára nem csak 1 év szavatossági igényérvényesítési lehetősége van.

Ne kockáztasson! Válasszon HOMEFORT háztartási gépet CÉGES GYÁRI GARANCIA PLUSZ-al, és élvezheti a magánszemélyeknek is megadatott 3 év gyári GARANCIÁT, amennyiben nem ipari felhasználásra vásárolja a készüléket.

ceges garancia plusz

Mi pontosan a „CÉGES GYÁRI GARANCIA PLUSZ”?

A „CÉGES GYÁRI GARANCIA PLUSZ” egy különleges szolgáltatás, amely 3 év garanciát biztosít minden HOMEFORT termékre céges vásárlások esetén is, feltéve, hogy a termékeket nem ipari felhasználásra szánják.

E szolgáltatás igénybevételével a garanciaidőn belül ingyenes javítást vagy cserét biztosítunk a meghibásodott termékekre.

Így Ön gondtalanul használhatja a megvásárolt terméket annak ellenére, hogy céges számlára vásárolta. Ezzel a szolgáltatással elkerülheti a kellemetlenségeket, amikor a szerviz esetleg a céges számla miatt elutasítaná a garanciális javítást.

Ha vállalkozásként szeretne biztos lenni abban, hogy a vásárolt háztartási gépek is garanciával rendelkeznek, a HOMEFORT onlineMárkaboltban van egy egyszerű megoldás: 

  1. Válassza a HOMEFORT gépeket: A HOMEFORT termékei kiváló minőségűek és megbízhatóak, ideálisak céges vásárlók számára is, amennyiben nem ipari felhasználásra szánják. 

  2. Kosarába tegye a „CÉGES GYÁRI GARANCIA PLUSZ” szolgáltatást: Ez a kiegészítő szolgáltatás biztosítja, hogy a céges vásárlásokra is kiterjedjen a 3 év garancia. 

Az Általános Szerződési Feltételknél tovább informálódhat a 

"Jogi személy vásárlók számára biztosított jótállás Homefort termékek esetében" résznél. 

RENDELJE MEG A HOMEFORT TERMÉKET, ÉS A RÉSZLETEKET TELEFONON EGYEZTETJÜK!!!

Mi a szavatosság?

Vállalkozásként, amennyiben hibás terméket vásárol, a Ptk.-ban foglalt kellékszavatossági jogát érvényesítheti a vásárlástól számított 1 éves elévülési határidőn belül. Vállalkozásként ezt a jogát úgy tudja érvényesíteni, ha bizonyítja, hogy a hiba oka már a vásárláskor megvolt a termékben és ezt nem a rendeltetésellenes használat okozta. Ennek bizonyítására független szakértői vélemény bekérése szükséges.

Fontos tehát, hogy ha a cég nevére veszünk valamit, akkor minden esetben nekünk kell majd bizonyítani, hogy hibás terméket adtak el nekünk! Kivéve, ha szerződésben külön megállapodunk arról, hogy jótállást ad a termékre a kereskedő.

Mi a jótállás/GARANCIA?

Önként vállalt jótállás, amelyet a gyártó vagy az eladó nyújt, és amely meghatározott időtartamra szól. A garancia a szavatosságnál szélesebb körű védelmet nyújt.