Emberek segítenek!
Mi az onlineMárkaboltokban valóban hiszünk abban, hogy egy jó vásárlási élmény emberi odafigyeléssel kezdődik.
Nálunk, nem egy robot fogja visszahívni, nem sablonos válaszokat kap – hanem valódi emberek segítenek, akik odafigyelnek Önre.
Ha elbizonytalanodott, ha kérdése van, vagy egyszerűen csak szeretne valakivel beszélni a rendelés előtt, szívesen visszahívjuk – díjmentesen.
A szakértő munkatársunk segít eligazodni a lehetőségek között, a speciális háztartási gép funkciók és opciók között megtalálja az Önnek valót, hogy biztosan a legjobb döntést hozza meg.
Sőt, ha kényelmesebb, akár telefonon is leadhatja rendelését – mi rögzítjük, visszaigazoljuk, és intézzük is a kiszállítást.
Keressen minket a +36-478/2128-as telefonszámon!
De itt nem ér véget az emberi gondoskodás.
- A vásárlás mellé kérheti a Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatást, amely extra biztonságot ad éveken át
. És ha mégis meggondolná magát, nálunk 15 napig elállhat a vásárlástól – kérdés és magyarázkodás nélkül.
- A raktárban is odafigyelünk minden egyes csomagra, mintha csak saját magunknak készítenénk elő.
- A szállítás során pedig vagy mi személyesen oldjuk meg, vagy olyan futár partnerekkel dolgozunk, akik szintén értik, mennyit számít a figyelmesség és a megbízhatóság. Órapontos érkezünk, mert tudjuk, hogy ezzel időt spórolunk Önnek!
Mi, az onlineMárkaboltok dolgozói, így gondolkozunk:
Boldog munkatárs, boldog vásárló.
Ha mi szívvel-lélekkel dolgozunk, az Ön mosolya sem marad el.