Feltételek – 60 napon belüli áruvisszaküldési lehetőség
1. Alapvető rendelkezések
Jelen rendelkezések szabályozzák a felek közötti kapcsolatot a „60 napon belüli termékvisszaküldés opció” (a továbbiakban: Szolgáltatás) igénybevételére vonatkozóan.
A Szolgáltató az Onlinemárkabolt Magyarország Kft. (székhely: 1211 Budapest, Orion utca 14., cégjegyzékszám: 01-09-725705, adószám: 13461713-2-43), a másik fél az Ügyfél (a továbbiakban: Fogyasztó).
Ezek a feltételek vonatkoznak minden, a Szolgáltatás keretében kötött ügyletre.
A Szolgáltatásra vonatkozó szerződés akkor jön létre, amikor a Fogyasztó a Szolgáltató webáruházában kiválasztott termékhez a Szolgáltatást megrendeli, és erről a Szolgáltató számlát állít ki.
2. A Szolgáltatás leírása
A Szolgáltató garantálja a Fogyasztónak, hogy a terméket bármilyen indoklás nélkül visszaküldheti a vásárlástól számított 60 napon belül, az alábbi feltételek szerint. A Fogyasztó dönthet pénzvisszatérítés igénybevételéről, amelyet jóváírás formájában kap vissza, és további vásárlásra használhat fel.
3. A Szolgáltatás igénybevételének feltételei
A Fogyasztó a terméket az alábbi feltételek mellett küldheti vissza:
-
A terméket a vásárlástól számított 60 napon belül kell visszaküldenie.
-
A Fogyasztó köteles a visszaküldés költségeit viselni, és gondoskodni arról, hogy a termék sértetlenül, megfelelő állapotban érkezzen vissza a Szolgáltatóhoz.
-
A Szolgáltató köteles szolgáltatást nyújtani, tehát az ügyfélnek lehetőséget nyújtani a megvásárolt termék indoklás nélkül történő visszaküldéséhez a meghatározott időn belül, ha:
- Az ügyfélnek az ajánlat idejében kell megvásárolnia a szolgáltatást, de legfeljebb, amíg a termék vásárlásához a szolgáltatás igénybevehető;
- Az ügyfélnek időben kell megfizetnie a szolgáltatás árát;
- A termékvásárlásra vonatkozó szolgáltatás megállapodásától, a szolgáltatás érvénybelépése előtt nem állhat el az ügyfél;
- Az ügyfél nem több, mint 60 napig veheti igénybe a szolgáltatást, ami a vásárlás napjától kezdődik, és amely arra a termékre vonatkozik, amelyre a szolgáltatás vonatkozik, és amit a Szolgáltató értékesítési fiókjaban, végül a szerződéses partnerek üzleteiben a nyitvatartási időben vehet igénybe;
- Az ügyfél nem sértheti meg a termék azonosító cimkéjét, amire a szolgáltatás vonatkozik, vagy más módon a terméket megkárosítani (pl.: a gyártó által meghatározott, és a rendeltetésszerű használatra vonatkozó szabályok megsértésével).
- Az ügyfél a termékvásárlással járó eredeti számlával köteles bizonyítani a szolgáltatásra történő jogosultságát;
- Az ügyfélnek a terméket "jó" állapotban kell visszaküldenie, (meghatározás alább található);
- A testápolási és higiéniai termékeket használat nélkül, bontatlan csomagolásban kell, hogy visszaküldjék a Szolgáltatóhoz.
-
Abban az esetben, ha az ügyfél teljesíti a felhasználandó szolgáltatásokra vonatkozó feltételeket, az ügyfél a termékre vonatkozó pénzvisszafizetést kap, ami az Áfa értékét tartalmazza. Abban az esetben, ha az ügyfél felhasználja a szolgáltatást, és pénzvisszafizetést kér a termékre, és a termék állapota "rossz" vagy "károsodott", akkor a vásárló a visszaküldött termék csökkentett értékben történő pénzvisszafizetésére lesz jogosult, ami 0 Ft érték is lehet.
A termék állapotának meghatározása
Jó
- A terméket minden tartozékával és kiegészítőjével együtt a Szolgáltató részére vissza lett küldve, (különösen a kábelek, állványok, távirányító, használati utasítás, meghajtók/firmware/SW, ajándékok stb.); és
- A terméken a használat jeleit nem lehet tapasztalni; és
- A visszaküldött termék a csomagolóanyagban kerül vissza, ami a termék normális kicsomagolásának nyomait tartalmazza.
- A testápolási és higiéniás termékeket használat nélkül, bontatlan csomagolásban kell, hogy visszaküldjék a Szolgáltatóhoz.
Rossz
- A terméken a használat jeleit lehet tapasztalni; és/vagy
- A termék nem teljes; és/vagy
- A termék túlságosan kopott és/vagy könnyen javítható hibát tartalmaz, és a javítás után a termék korlátozás nélkül teljesen használhatóvá válik; és/vagy
- A termék nem tartalmazza a fogyóeszközöket teljes mértékben.
Károsodott
- A termék sérült, és nem tudja teljesen ellátni a funkcióját; és/vagy
- A termék alapvetően hiányos, és ezért nem lehetséges teljes mértékben használni azt.
- A termék nagy mértékben piszkos.
A szolgáltatás a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján és az Onlinemárkabolt Mo. Kft. által biztosított elállási jogot nem érinti, azt a fogyasztó a jelen szolgáltatástól függetlenül jogosult igénybe venni.
4. A pénzvisszatérítés módja
A Szolgáltató a visszaküldött termék átvizsgálása után, indokolatlan késedelem nélkül, a jogos visszaküldés esetén a termék árát a Fogyasztónak jóváírja. A jóváírt összeg további vásárlások alkalmával használható fel.
5. Záró rendelkezések
A Szolgáltatás a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti elállási jogot nem érinti, azt a Fogyasztó ettől függetlenül jogosult igénybe venni.
Gyakran Ismételt Kérdések – 60 napos termékvisszaküldési szolgáltatás
Lehetséges-e a szolgáltatás visszamenőleges megvásárlása?
A szolgáltatást kizárólag a megrendelés leadásakor vásárolhatja meg. Utólagos igénylésre nincs lehetőség!
Kicsomagolhatja és kipróbálhatja a terméket?
Igen, azonban ez csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek nem tartoznak a szépségápolás és higiénia kategóriába. A kipróbálást követően a terméket eredeti állapotába kell visszaállítania, és az eredeti csomagolásába szükséges visszacsomagolnia.
Mikor jár le a visszaküldési időszak érvényessége?
A szolgáltatás a termék átvételének napjától számított 60 napig érvényes.
Meddig élhet az elállási jogával a szolgáltatás megvásárlása esetén?
A szolgáltatás megvásárlásától számított 30 napon belül jogosult az elállásra.
Hogyan érvényesítheti a 60 napos termékvisszaküldési szolgáltatást?
Reklamációs igényét online is benyújthatja az onlinemarkaboltok.hu oldalon keresztül. Ezt követően a terméket behozhatja telephelyünkre (7624 Pécs, Szigeti út 144.), igényelheti segítségünket a visszaszállításban, de természetesen saját szállítást is szervezhet.