Hivatalos Garancia Plusz Felülvizsgálatra jelentkezés

Gratulálok a helyes döntéséhez, hogy a Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatásunkkal, (+ 5 év Garanciával) „A hivatalos forgalmazótól”* vásárolta meg a háztartási készülékét!

A Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás azt jelenti, hogy a megvásárolt háztartási gép garancia idejét (a gyári jótálláson felül) meg hosszabbítjuk (pl. egy 2 év gyári jótállásos készülék esetében ez  akár + 5 évet jelent= azaz összesen 7 év garanciális időt). 

(a + garancia ideje mindig a vásárláskor érvényben lévő kampány tartalmazta)

*Azon termékek amelyek gyárilag 5 év vagy magasabb jótállással rendelkeznek, csak + 2 év Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás lehetőségét biztosítjuk.  

A Hivatalos Garancia Plusz egyik feltétele, hogy Ön a szerződésben szereplő, megvásárolt termék ingyenes műszaki felülvizsgálatát írásban (e-mail, vagy postai levélben, vagy az alábbi űrlapon) bejelentse, beazonosítható módon (ez azt jelenti, hogy az eredeti számláját és garanciáját is be kell tudnia mutatni a felülvizsgálatok alkalmával) és igényelje a gyári jótállás lejárta előtt 60-90 nappal.  Ez a műszaki felülvizsgálat INGYENES, és a Hivatalos Garancia Plusz jótállás érvényességének végéig, évente szükséges megismételni.

A jelentkezés a vásárló felelősége, mi nem ellenőrizzük, ha esetleg elfelejt regisztrálni terméket, és emiatt elveszti a jogosultságát a meghosszabbított jótállási időre.

Az alábbi űrlapon jelentkezhet a felülvizsgálatra, a megvásárolt készülék adataival: 

A számla sorszámának megadása kötelező! A garancia levelet, és számlát a készülék átvételekor Ön megkapta kollégáinktól. Az alábbi képen láthatja, hogy hol találja a sorszámokat.

garancia vagy számla sország

Felhívjuk figyelmét, hogy a műszaki felülvizsgálatra való igény bejelentésének elmulasztása, az éves ingyenes felülvizsgálatok meghiúsulása, vagy a szerviz kiszállási díj ki nem fizetése a Hivatalos Garancia Plusz jótállás automatikus érvénytelenítését vonja maga után.
   

A DÍJMENTES felülvizsgálatra az Ön otthonában kerül sor, egy szerviz kiszállási díj ellenében. Természetesen lehetősége van arra is, hogy a felülvizsgálatra Ön juttassa el Telephelyünkre (1211, Budapest, Orion utca 14.) a szerződésben szereplő készüléket.
  

A Hivatalos Garancia Plusz jótállással felruházott készülék megvásárlásával Ön automatikusan elfogadja a Hivatalos Garancia Plusz jótállás feltételeit és szabályait, amelynek részleteit itt olvashatja.
 

A Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás részletes igénybevételi feltételeit itt olvashatja.


FELÜLVIZSGÁLATI KISZÁLLÁSI DÍJ

Felülvizsgálat DÍJTALAN!

Kiszállási díj 2024.03.01-től 9900 Ft/cím (egész Magyarország területén).

Nézze meg videónkat az onlinePénztárcáról:

Vagy olvasson róla részletesebben: Mi az az onlinePénztárca >>>
   

Több készülék esetén is csak egy kiszállási díjat kérünk.