facebook_head

Üzletünk

+36 1 478 2128

Hirt Gábor

+36 30 618 9163

Szőke István

+36 30 618 9162

Szabó Roland

+36 30 618 9163

Herke Róbert

+36 30 618 9162

Tóth Attila

+36 30 618 9162

Telefonon is online áron rendelhet!
H-P: 09:00-17:30
Mert itt több jár Önnek! Hirt Gábor
Szerencse Péntek 12.000 Ft értékű ajándék
5 év garancia! IGEEEN!

5 év garancia! Yeah!
Rendeljen most, és
csütörtök-péntek kiszállítjuk!

Szeretné itt viszontlátni kérdéseit?

Kérjük, hogy a kérdéseit küldje el az ugyfelszolgalat@onlinemarkaboltok.hu e-mail címre

Ugyanúgy tudom érvényesíteni a garanciát, mintha boltban vásároltam volna?

Igen, sőt minden termékünkhöz hivatalos magyar garancia jár országos szervizhálózattal. Ha bármilyen probléma adódik a nálunk vásárolt termékkel, Önnek csak értesítenie kell a szervizt, és házhoz mennek, ha helyben javítható, vagy gondoskodnak a szállításról.

Hova tudom vinni a készüléket, ha elromlott?

Mivel minden termékünkhöz hivatalos magyar garancia jár, országos szervizhálózattal, Önnek csak telefonálnia kell az Önhöz legközelebb eső partnernek, ők gondoskodnak a szállításról, vagy helyben javítják, ha lehetséges. A szervizek listáját szállításkor megkapja, van honlapunkon is elérhető, kattintson ide!

Nekem kell elvinni a készüléket a szervizbe?

Nem, a nagyméretű, vagy beépített készülékek esetén a szerviz gondoskodik a szállításról.

Mit jelent a 3 napos cseregarancia?

A nálunk vásárolható termékek esetében, ha hibás a készülék, és az átvételtől vagy a szakszerviz általi beüzemeléstől számítva három munkanapon belül jelzi a márkaszerviznél, dönthet, hogy javítást, cserét, vagy pénzvisszafizetést kér.

Mit jelent a 15 napos elállási jog?

Abban az esetben, ha mégsem tetszik Önnek a megrendelt termék, és 15 naptári napon belül elállhat a rendelésétől. Ekkor visszafizetjük a gép árát szállítási költséggel együtt. Abban az esetben, ha visszaküldéshez a mi szállítóink segítségét szeretné igénybe venni, a kiszállítási áron megteheti.

Van a termékhez magyar nyelvű használati útmutató?

Igen, minden olyan termékhez, amihez jogszabály szerint kötelező, és szükséges. A nálunk kapható termékek közül a csapokhoz, mosogatótálcákhoz nem kötelező tartozék. Mosógépekhez, hűtőkhöz, tűzhelyekhez, páraelszívókhoz, mosogatógépekhez, szárítógépekhez, stb. van.

Telefonon is rendelhetek?

Igen, ha Önnek kényelmesebb, vagy valamiért szívesebben rendel telefonon, szakértő kollégák várják ügyfélszolgálatunkon. Hívjon minket bátran, ha rendelni szeretne, vagy csak érdeklődik, kérdése van, készletinformáció miatt, szállítási időpont egyeztetése miatt, vagy árajánlat miatt. Telefonszámokért kattintson ide!

Mikor kapom meg, amit megrendeltem?

A megrendelés után kap egy visszaigazoló emailt, melyben tájékoztatjuk, hogy melyik napra várható a termék. A szállítás előtti napon telefonon is értesítjük, ilyenkor már órára pontosan meg tudjuk mondani, mikorra várható a szállítás, majd mielőtt odaérünk, ismét telefonálunk. A szállítási napokról irányítószám alapján ezen az oldalon talál információt!

Mi van, ha sérült a készülék?

Szállításkor Ön előtt kibontjuk, ellenőrizzük a készüléket, és cseréljük, ha szükséges.

Én nem tudok cipekedni, lehet kérni, hogy rakják a helyére a készüléket?

Igen! Szállításkor két kollégánk megy, és oda teszik a terméket, ahova Ön kéri, akár emeletre is, felár nélkül!

Lehet kérni, hogy a régi készüléket vigyék el?

Igen, ha előre jelzi (pl. rendeléskor), a régi készülékét szállításkor ingyen elvisszük, és gondoskodunk a környezetbarát elhelyezéséről. Ennek feltétele, hogy az elvitelhez készítse elő a gépet (kösse le a hálózatról, illetve ha beépíthető készülékről van szó, akkor vegye ki a szekrényből)

Bankkártyával lehet fizetni?

Mostantól bankkártyával is fizethet Webáruházunkban Bármilyen terméket rendel, webáruházunkban bankkártyával is fizethet. A vásárlás így az Ön számára sokkal gyorsabb és kényelmesebb lesz, ráadásul mivel a bankkártyás fizetés nem számít készpénzfelvételnek, a tranzakció költsége sem Önt terheli.   Az Online Márkaboltok részére a bankkártya elfogadás lehetőségét a Six Payment Services biztosítja a biztonságos, SSL protokollt használó bankkártya elfogadó rendszere által. Internetes vásárlás esetén Önt a Six Payment Services weboldalára irányítjuk át, így a fizetés közvetlenül a Six Payment Services által üzemeltetett, a nemzetközi bankkártya-társaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik. Felhívjuk figyelmét, hogy az Online Márkaboltok az Ön bankkártyájának, illetve a mögötte álló számlájának semmilyen adatához nem jut hozzá! Áruházunkban a következő bankkártyákkal fizethet: MC: MasterCard (dombornyomott)
MCSC: MasterCard SecureCode (dombornyomott)
Maestro: Maestro SecureCode (nem dombornyomott. Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Ez ügyben érdeklődjön számlavezető bankánál.)
Visa: VISA (dombornyomott)
Visa Electron: (nem dombornyomott. Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Ez ügyben érdeklődjön számlavezető bankánál.)
VbV: Verified by VISA (dombornyomott) Az online bankkártyás fizetés előre történik, az előlegszámla kísérőlevelében található hivatkozáson keresztül. Bankkártyás fizetésre személyes áruátvételkor is van lehetősége a Budapesti raktárunkban és pécsi átvevőhelyünkön.  Elakadt? Kérdése van a bankkártyás fizetéssel kapcsolatban?
Hívja munkatársaimat a megadott elérhetőségeiken,vagy kérjen visszahívást ide kattintva.

Miért bízzak meg az Online Márkaboltokban?

Már több, mint 27 ezer elégedett vásárlónk a biztosíték arra, hogy bátran rendelhet tőlünk. Mások véleményét olvashatja honlapunkon is, de független véleményeket is találhat több weboldalon: argep.hu arukereso.hu További információkat találhat, hogy miért válasszon minket: ezen az oldalon.

Telefonon is lehet érdeklődni?

Igen! Elérhetőségeinken szakértő kollégáink várják a telefonhívásokat, szívesen segítenek a termékekkel vagy a vásárlással, garanciával kapcsolatos kérdésekben. Meghibásodással, alkatrésszel kapcsolatosan a gyorsabb ügyintézés érdekében kérem keressék a márkaszervizt!

Számlát kapok?

Igen! Minden nálunk vásárolt terméket ÁFA-s számlával adunk.

Honnan tudhatom, hogy van-e készleten a termék, és mikorra várható a készülék szállítása?

A készülék adatlapján minden esetben pontosan jelöljük a készletinformációkat. Ha a termék készleten van, akkor a termékkép alatt a "Készletről szállítjuk, BP-n azonnal átvehető" címke látható, listanézetben pedig az "Azonnal átvehető, vagy kiszállítjuk" címke. Ha kiszállítást kér, irányítószám alapján a weboldalon tájékozódhat a várható szállítási időről. Ha készleten van a termék, a rendelés napjától, valamint a túraútvonaltól függően akár másnap, de legkésőbb egy hét múlva szállítjuk. Abban az esetben, ha a termék a központi raktárban van, néhány nap, ha egyedi gyártás, akkor pedig 3-4 hét lehet a szállítás.

A termék ára tartalmazza az ÁFA-t?

Igen, a honlapunkon található árak buttó árak!

Mit jelent, hogy egy készülék beépíthető?

A mosogatógép beépíthetőségéről egy részletes tájékoztatót talál blogunkban, kattintson ide! A többi készülék is hasonlóképpen variálható.

Milyen bankszámlaszámra utaljam a pénzt banki előre átutaláskor?

Rendelése után egy e-mailt fogunk küldeni egy proforma számlával, amelyen minden adatot megtalál a rendeléséről, illetve a pontos bankszámlaszám is fel van tüntetve rajta. Mindenképpen várja meg ezt az e-mailt, mert utaláskor a közlemények rovatban az elküldött hivatkozási számot is fel kell tüntetni. Ez számunkra sokat segít abban, hogy az összeget beérkezéskor pontosan és automatikusan hozzá tudjuk rendelni a rendeléséhez.

Csak új terméket árulnak?

Az Online Márkaboltokban kizárólag új, gyárilag csomagolt készülékeket árulunk.

A kinézett terméket át tudom venni valahol személyesen?

Igen! Budapesti központi raktárunkban van lehetőség arra, hogy előre megrendelt készülékeit személyesen átvegye hétköznap, munkanapokon 10-16 óráig. A raktárban értékesítés nem zajlik, a rendelését minden esetben előzetesen telefonon, online vagy emailben adhatja le. Budapesti raktárunk címét és a további tudnivalókat itt találja.

Módosíthatom-e a rendelésemet? 

Igen, erre is van mód. A legjobb, ha telefonon veszi fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeinken!

Csatolhatok új terméket a már leadott rendelésemhez?

Természetesen igen. Ha további terméket(eket) szeretne rendelni, vegye fel a kapcsolatot egyik munkatársunkkal a megadott elérhetőségeken. Az adatai megadásával kollégáim rákeresnek a folyamatban lévő megrendelésére, és nagyon egyszerűen kiegészítik azt az új készülékkel. 

Ha meggondoltam magamat, lemondhatom a rendelésemet?

Igen. A legideálisabb, ha szállítás előtt egy nappal mondja le a rendelését, mert ebben az esetben a törlés nem okoz különösebb adminisztrációs problémákat a számunkra. Természetesen, ha valamiért mégsem kéri a gépet, akkor még kiszállítás után is 15 nap áll a rendelkezésére, hogy indoklás nélkül visszaküldje.

Milyen módon változtathatom és/vagy egészíthetem ki a szállítási cím adatait?

Ha módosítani szeretné a szállítási címet, akkor ezt telefonon vagy emailben jelezze. Ha írásban kéri a módosítást, ne felejtse el megadni elérhetőségeit (név, telefonszám, megrendelésszám), hogy utána tudjunk nézni a rendelésének. 

A szállítás napján lehet előre tudni, mikor érkezik meg az új készülék?

Igen. A megrendelt gépeket túraútvonal alapján szállítjuk, így a szállítást megelőző napon, délutáni órákban telefonon felhívjuk Önt, hogy órapontossággal előre jelezzük az érkezés időpontját. Így Önnek nem kell egész nap otthon ücsörögnie, és várakoznia a szállítókra. Könnyebben tervezheti az idejét. Sőt, ha kéri, fél órával érkezés előtt újra telefonálunk.

Ha elromlik a készülékem, hol tudom megtekinteni a hivatalos szervizek listáját?

Az Online Márkaboltokban forgalmazott készülékek maradéktalanul megfelelnek a törvényben meghatározott fogyasztóvédelmi előírásoknak, meghibásodás esetén országos szervízhálózat áll az Ön rendelkezésére. Az országos szervizlistát itt töltheti le.  

Mit tegyek, ha nem tudom, hogy kell beüzemelni a készüléket… nincsenek alkatrészeim, és nem is értek hozzá…?!

Két szállító munkatársunk kiszállításkor szívesen üzembe helyezik új készülékét abban az esetben, ha szabadon álló háztartási gépet vásárolt.

Kivételt képeznek tehát a beépíthető modellek, illetve a gáz készülékek. Utóbbi esetben csak a hivatalos márkaszervíz üzemeltetheti be a gépet (pl. tűzhelyet...), kizárólag ebben az esetben lesz érvényes a garancia.

BEÜZEMELÉS

A szolgáltatás tartalma:

  • A készülék üzemeltetési helyére szállítása
  • A készülék kicsomagolása, a sérülésmentesség ellenőrzése
  • Csomagolóanyagok, rögzítő csavarok eltávolítása
  • Rákötés a víz- és csatornahálózatra
  • Készülék szintbe állítása
  • Áramhálózatra csatlakoztatás és bekapcsolás
  • Hűtőgép beüzemelés esetén az ajtófordítást a díj tartalmazza, de ezt csak abban az esetben tudjuk biztosítani, ha: a készülék adottságai lehetővé teszik (típustól függ), illetve ha ezt már megrendeléskor, előre jelezte számunkra, mivel időigényes művelet.

A szolgáltatás igénybevételének feltételei:

  • A szolgáltatás díja a szállítási díjon felül fizetendő!
  • A szolgáltatás kizárólag a szabadon álló (vagy pult alá építhető) mosogatógépek, mosógépek, szárítógépek, mosó-szárítógépek, szabadon álló fagyasztók, szabadon álló hűtők esetén vehető igénybe.
  • A beüzemelés szolgáltatásunk csak munkadíjat tartalmaz, szerelési anyagokat nem.
  • A beüzemeléshez szükséges vízcsövet, szennyvíz csövet (a csatlakozó kivételével!), valamint az áramkábelt valamennyi készülék gyárilag tartalmazza. A csövek mérete átlagosan 1-1,5m.
  • A szolgáltatás megrendelésénél kérjük, vegye figyelembe, hogy a bekötést akkor tudjuk vállalni, ha a kiállások rendelkezésünkre állnak, a készülék tervezett helyétől adott távolságon belül vannak, vagy a helyszínen a szükséges szerelési anyagok is megtalálhatóak pl. bilincsek.
  • A szolgáltatás vízvezeték-szerelési munkát nem tartalmaz, a szolgáltatást abban az esetben tudjuk biztosítani, ha a víz-, csatorna-, és elektromos hálózat megfelelő minőségben rendelkezésre áll (pl. működőképes sarokszelep, megfelelő szennyvízkiállás stb.)
  • Kérjük, vegye figyelembe, hogy a beüzemelést akkor tudjuk elvégezni, ha a készülék megközelíthető, a bútorok áthelyezését nem tudjuk vállalni. Az esetleges, bútormozgatásból eredő károkért felelősséget nem vállalunk.

PRÓBAINDÍTÁS

A próbaindítás csak a készülék elektromos berendezésének a tesztelésére, azaz a működőképességének ellenőrzésére szolgál.

  • Ilyenkor nem várjuk végig a programot, csak teszteljük, működik-e a készülék, áram alá helyezhető-e.
  • A próbát csak akkor tudjuk elvégezni, ha a készülék közelében van konnektor, vagy megfelelő hosszúságú a hosszabbító.
  • Kizárólag dugvillával ellátott készülékeket tudunk kipróbálni
  • A szolgáltatás díja a szállítási díjon felül fizetendő!

Mikor utasíthatjuk vissza a beüzemelés szolgáltatás elvégzését?

  • A készülék szennyvíz- vízhálózat- vagy egyéb bekötési távolsága 1 – 1,5 méternél több
  • A bútor adottságai nem teszik lehetővé a bekötést pl. bútort kell vágni, mozgatni, mert a készülék nem fér el
  • A (falból, bútorból) kivezető cső nem elég hosszú
  • Nem lehet elzárni a bejövő víznyomást pl. nincs sarokszelep, emiatt csöpög, folyik a víz…
  • Fontos információ: a szennyvíz szifon nem tartozéka a készüléknek

A beüzemelés és próbaindítás szolgáltatások megrendelése semmilyen kockázattal nem jár az Ön számára, hiszen ha a fentiek miatt nem kerül sor a beüzemelés elvégzésére, a díjat nem kell kifizetnie. Amennyiben előre utalással már kifizette, a megadott számlaszámra visszautaljuk a szolgáltatás árát.

A Honlap Beüzemelési és Próbaindítási leírása elérhető és letölthető itt.


Formátum: Dr. Vezetéknév Keresztnév
Formátum: email@cim.hu
Formátum: +36-30/123-4567. Vezetékes telefonszám is megadható.
Kérjük valós elérhetőségi adatokat adjon meg. Az összes mező kitöltése kötelező

A legjobb online élmény, az egyszerűbb megrendelés és szolgáltatásaink hatékonysága érdekében weboldalunk cookie-kat használ. Kérjük folytassa a weboldalunkon való böngészést a megszokott módon.