facebook_head

Üzletünk

+36 1 478 2128

Hirt Gábor

+36 30 618 9163

Szőke István

+36 30 618 9162

Szabó Roland

+36 30 618 9163

Herke Róbert

+36 30 618 9162

Tóth Attila

+36 30 618 9162

Telefonon is online áron rendelhet!
H-P: 09:00-17:30

Gyakori kérdések

Megosztom a Google+ oldalamon - Elküldöm e-mailben

- írta: Sárdy Mónika

Problémák, amelyekkel a leggyakrabban keresnek meg minket

Telefonon is rendelhetek?

Igen. Ha szeretné telefonon is rendelhet, tanácsot kérhet szakértő kollégáinktól. Hívjon minket bátran, ha rendelni szeretne, vagy csak érdeklődik, kérdése van, készletinformáció miatt, szállítási időpont egyeztetése miatt, vagy árajánlat miatt.

Mit jelent a 3 napos cseregarancia?

A 3 napos cseregarancia azt jelenti, hogy ha nálunk vásárol és hibás készüléket szállítunk ki Önnek, akkor az átvételtől vagy a szakszerviz általi beüzemeléstől számítva három munkanapon belül jelzheti a márkaszerviznél, hogy javítást, cserét, vagy pénzvisszafizetést kér.

Mit jelent a 15 napos elállási jog?

Abban az esetben, ha mégsem tetszik Önnek a megrendelt termék, és 15 naptári napon belül elállhat a rendelésétől. Ekkor visszafizetjük a gép árát szállítási költséggel együtt. Abban az esetben, ha visszaküldéshez a mi szállítóink segítségét szeretné igénybevenni, a kiszállítási áron megteheti.

Milyen bankszámlaszámra utaljam a pénzt banki előre átutaláskor?

Rendelése rögzítését követően egy e-mailt fogunk küldeni egy proforma számlával, amelyen minden adatot megtalál a rendeléséről, illetve a pontos bankszámlaszám is szerepel rajta. Mindenképpen várja meg ezt az e-mailt, mert utaláskor a közlemények rovatban fel kell tüntetni az elküldött hivatkozási számot. Ez sokat segít nekünk abban, hogy az összeget beérkezéskor pontosan és automatikusan az Ön rendeléséhez tudjuk hozzáadni. 

Honnan tudhatom, hogy van-e készleten a termék, és mikorra várható a készülék szállítása?

A készülék adatlapján minden esetben pontosan jelöljük a készletinformációkat. Ha a termék készleten van, akkor a termékkép alatt a  "Készletről szállítjuk, BP-n azonnal átvehető" címke látható, listanézetben pedig az "Azonnal átvehető, vagy kiszállítjuk" címke. Ha kiszállítást kér, irányítószám alapján a weboldalon tájékozódhat a várható szállítási időről. Ha készleten van a termék, a rendelés napjától, valamint a túraútvonaltól függően akár másnap, de legkésőbb egy hét múlva szállítjuk. Abban az esetben, ha a termék a központi raktárban van, néhány nap, ha egyedi gyártás, akkor pedig 3-4 hét lehet a szállítás.

Mikor kapom meg, amit megrendeltem?

A megrendelés után kap egy visszaigazoló emailt, melyben tájékoztatjuk, hogy melyik napra várható a termék. A szállítás előtti napon telefonon is értesítjük, ilyenkor már órára pontosan meg tudjuk mondani, mikorra várható a szállítás, majd mielőtt odaérünk, ismét telefonálunk. A szállítási napokról irányítószám alapján ezen az oldalon talál információt!

A szállítás napján lehet előre tudni, mikor érkezik meg az új készülék?

Igen, minden esetben előre szólunk. A megrendelt gépeket túraútvonal alapján szállítjuk, így a szállítást megelőző napon, délutáni órákban 4 és 6 óra között telefonon felhívjuk Önt, hogy órapontossággal előre jelezzük, mikor érkezünk. Így nem akadályozzuk napi munkavégzésében, nem kell egész nap otthon ücsörögnie, és várakoznia a szállítókra. Könnyebben tervezheti az idejét. Sőt, ha szeretné, fél órával érkezés előtt újra telefonálunk.

Én nem tudok cipekedni, lehet kérni, hogy rakják a helyére a készüléket?

Igen! Szállításkor két kollégánk viszi ki a készüléket, és lakásában pontosan oda teszik, ahová Ön kéri. Akár a 10. emeletre is felviszik, felár nélkül!

Lehet kérni, hogy a régi készüléket vigyék el?

Igen, ha előre jelzi (pl. rendeléskor), a régi készülékét szállításkor ingyen elvisszük, és gondoskodunk a környezetbarát elhelyezéséről. Ennek feltétele, hogy az elvitelhez készítse elő a gépet (kösse le a hálózatról, illetve ha beépíthető készülékről van szó, akkor vegye ki a szekrényből) 

Mit csináljak a készülékemmel, ha elromlott?

Minden termékünkhöz hivatalos magyar garancia jár, országos szervizhálózattal. Bármilyen problémát észlel, csak telefonáljon a Szerviz központnak, vagy az Önhöz legközelebb eső szerviznek. Ők tájékoztatni fogják a teendőkről, illetve a javítás módjáról. Gondoskodni fognak a szállításról, vagy ha megoldható, helyben javítják a gépet. A szervizek listáját szállításkor odaadjuk Önnek, de ez a lista a honlapunkon is elérhető kattintson ide!

További gyakori kérdéseinkhez kattintson ide.


írta:

Sárdy Mónika

Sárdy Mónika, az Online Márkablt Háziasszonya az online Márkabolt háziasszonya

Több éve saját háztartást vezetek, melyben korszerű gépeim is segítenek. Imádok sütni-főzni, új recepteket kipróbálni.

Hozzászólások

0 db

Hozzászóláshoz kérjük jelentkezzen be az oldal bal alsó sarkában található "bejelentkezés" gombra kattintva.


Formátum: Dr. Vezetéknév Keresztnév
Formátum: email@cim.hu
Formátum: +36-30/123-4567. Vezetékes telefonszám is megadható.
Kérjük valós elérhetőségi adatokat adjon meg. Az összes mező kitöltése kötelező

A legjobb online élmény, az egyszerűbb megrendelés és szolgáltatásaink hatékonysága érdekében weboldalunk cookie-kat használ. Kérjük folytassa a weboldalunkon való böngészést a megszokott módon.
5 ÉV GARANCIA