facebook_head

Üzletünk

+36 1 478 2128

Hirt Gábor

+36 30 618 9163

Szőke István

+36 30 618 9162

Szabó Roland

+36 30 618 9163

Herke Róbert

+36 30 618 9162

Tóth Attila

+36 30 618 9162

Telefonon is online áron rendelhet!
H-P: 09:00-17:30

Mutasd a hűtőszekrényedet és megmondom, ki vagy!

Megosztom a Google+ oldalamon - Elküldöm e-mailben

- írta: Biros Mónika

Érdekességek a hűtőgépek használatáról, amelyekre soha nem gondolt volna

Whirlpool WMT 503 Egyajtós  hűtőszekrény fagyasztóvalA hűtőszekrény tükrözi az életvitelünket. Általa jól nyomon követhető az emberek kulturális, társadalmi és gazdasági helyzete, másrészt az életstílusra is rámutat. Ha mindenki lefényképezné a hűtőszekrényét és összehasonlítanánk ezeket a fotókat, érdekes kép alakulna ki a tulajdonosokról. Rengeteg információt tudhatnánk meg arról, az illető mit eszik, milyen az ízlése, milyenek a táplálkozási szokásai, életvitele, mit tart fontosnak, kivel él, hányan élnek egy háztartásban stb.

Ha hűtőről van szó, akkor sokan azt gondolják, az egyes készülékek között nincs olyan nagy különbség. Legyen No frost, legyen frissen tartó fiók, tojás tartó, jégkocka készítő… és ezzel nagyjából ki is lőttük a vásárlói preferenciákat. A helyzet azonban ennél sokkal összetettebb.

Mint más háztartási gépeknél, úgy a hűtőszekrényeknél és fagyasztóknál is vannak olyan kis ínyencségek, amelyekkel a készülékek használata sokkal kényelmesebb és egyszerűbb lesz a mindennapokban. Hiszen ahogy a bevezetőben írtam, mindannyian mások vagyunk, más szeretünk, mást eszünk, megérdemeljük, hogy a hűtő, ami az otthonunkba kerül, pontosan olyan legyen, ami az életstílusunkat tükrözi és megfelel az életvitelünknek.

Hogy a Whirlpool még közelebb menjen a vásárlókhoz, még jobban megismerje a szokásaikat egy nagyszabású kutatást végzett 8 országban: Olaszországban, Franciaországban, az Egyesült Királyságban, Belgiumban, Hollandiában, Lengyelországban, Oroszországban és Svédországban. A vásárlói visszajelzéseket felhasználva kifejlesztett egy új ételtárolási technológiát, amit az új Supreme Care No Frost termékcsalád tartalmaz.

Ebből a felmérésből például kiderült, hogy minden harmadik ember szerint a hűtő a legfontosabb háztartási gép, mivel abban tároljuk, amit szükségletből vagy élvezetből megeszünk.

A felmérésben résztvevők 56%-a úgy gondolja, hogy amit a hűtőszekrényen belül tárolunk, tükrözi az életvitelünket.

Nemcsak a hűtő belseje, a kinézete is árulkodó. Az angolok, az oroszok és a lengyelek szeretik utazási emlékekkel, hűtő-mágnesekkel, családi fényképekkel vagy bevásárló listákkal személyessé tenni a készüléküket. A belgák, a hollandok és a svédek inkább a minimalista stílushoz és a szigorú rendezettséghez vonzódnak.

Az európaiak 56%-a szeret a konyhában időzni, mert szerintük ez az a hely, ahol a kreativitásukat kiélhetik.

Mit lát, ha kinyitja a hűtőjét?

Milyen gyakran vásárolnak az európaiak?

Ön hányszor vásárol egy héten? Ez az arány egész Európában változó. Vannak olyan országok, ahol az emberek naponta elrohannak a nagy bevásárlóközpontba, hogy feltöltsék az otthoni készleteket. Lengyelországban például naponta vásárolnak friss termékeket (tejtermékeket, gyümölcsöt, zöldségfélét és húst). Az olaszok és az oroszok általában kétnaponta vásárolnak, az Egyesült Királyságban minden reggel megisznak egy pohár tejet, ezért nagyjából hetente háromszor vesznek tejet. A franciák és a svédek a legelőrelátóbbak: ők mindent a heti nagybevásárlás alkalmával szereznek be.   

Mi az ami nélkülözhetetlen, ami sosem hiányzik a hűtőből Európában?

A felmérésben résztvevő országokban érdekes különbségek rajzolódtak ki abból a szempontból, mi az, ami a tejtermékeken, tojáson, zöldségféléken és gyümölcsökön kívül megtalálható a hűtőben.

  • Ásványvíz az olaszoknál (56%)
  • Joghurt és desszert a franciáknál (79% és 47%)
  • Üdítőitalok a belgáknál, hollandoknál és az angoloknál (52%, 52% és 38%)
  • Hideg felvágottak a lengyeleknél (72%)
  • Otthon készült ételek az oroszoknál, egy teljes hétre elegendő mennyiségben (64%)
  • Hagyma, fokhagyma és kávé a svédeknél (56% és 33%)

Mi az, ami nem hiányozhat a fagyasztóból?

  • A jégkockán és az otthon készült ételeken kívül…
  • Fagylalt az olaszoknál (46%)
  • Lejárathoz közeli ételek, hogy megelőzzék az ételpazarlást a franciáknál (25%)
  • Fagylalt és pizza a belgáknál, hollandoknál, angoloknál (34%, 34% és 37%)
  • A szeretteik által készített házi ételek a lengyeleknél (31%)
  • Fagyasztott ételek (70%) és fagylalt (46%) az oroszoknál
  • Pékáruk a svédeknél (34%)

Hogy hogyan használta fel a kutatásban kapott eredményeket a Whirlpool, arról egy következő blogcikkemben fogok írni. Annyit már most is elárulok, hogy a legújabb, Supreme NoFrost hűtőszekrények az ételek frissen tartását tekintve élmezőnyben vannak, és olyan praktikus funkciókkal szerelték fel őket, amelyek a mindennapokban minden eddiginél jobban alkalmazkodnak hűtőhasználati szokásainkhoz.   


írta:

Biros Mónika

Biros Mónika, az Online Márkablt Háziasszonya az online Márkabolt háziasszonya

Több éve saját háztartást vezetek, melyben korszerű gépeim is segítenek. Imádok sütni-főzni, új recepteket kipróbálni.

Hozzászólások

0 db

Hozzászóláshoz kérjük jelentkezzen be az oldal bal alsó sarkában található "bejelentkezés" gombra kattintva.


Formátum: Dr. Vezetéknév Keresztnév
Formátum: email@cim.hu
Formátum: +36-30/123-4567. Vezetékes telefonszám is megadható.
Kérjük valós elérhetőségi adatokat adjon meg. Az összes mező kitöltése kötelező

A legjobb online élmény, az egyszerűbb megrendelés és szolgáltatásaink hatékonysága érdekében weboldalunk cookie-kat használ. Kérjük folytassa a weboldalunkon való böngészést a megszokott módon.
5 ÉV GARANCIA