facebook_head

Üzletünk

+36 1 478 2128

Hirt Gábor

+36 30 618 9163

Szőke István

+36 30 618 9162

Szabó Roland

+36 30 618 9163

Herke Róbert

+36 30 618 9162

Tóth Attila

+36 30 618 9162

Telefonon is online áron rendelhet!
H-P: 09:00-17:30
Mert itt több jár Önnek! Hirt Gábor
Torkos csütörtök A fél ár visszajár
5 év garancia! IGEEEN!

5 év garancia! Yeah!
Rendeljen most, és
jövő héten csütörtök-péntek kiszállítjuk!

Friss hírek, újdonságok:

páraelszivo teljesitmény

Hogyan növelheti a páraelszívó hatékonyságát?

Olvassa el, hogy növelheti a páraelszívó teljesítményét!

ablak vagy páraelszívó?

Hangos a páraelszívó? Mit tehetünk?

Hasznos és csodás készülék a páraelszívó, de van hogy hangos. Mit tehetünk ez ellen? Olvassa el.

minek páraelszivo

4+1 ok, amiért tényleg szüksége van egy konyhai páraelszívóra

Miért kell páraelszívó, szagelszivó egy konyhába? Olvassa el a cikkem és megtudja.

Egy vélemény a sok közül

Gazdag választékot kínáló webáruház

- Dávid Erzsébet

+     összes vélemény


Köszönjük vásárlóink bizalmát!

+     összes vásárlói kép

Általános Szerződési Feltételek

Bevezetés, cégadatok

Jelen Általános Szerződési Feltételek tartalmazza a www.onlinemarkabolt.hu webáruházban (a továbbiakban: Webáruház) elérhető szolgáltatás igénybe vevő (továbbiakban: Vásárló) általi használatának feltételeit.

A Vásárló a Webáruház használatával, regisztráció nélküli vásárlás esetén megrendelésének elküldésével, illetve regisztrációjával elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket és magára nézve kötelező érvényűnek tekinti

Név: Bigi-Line Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság

Székhely: 7624 Pécs, Szigeti út 144

Levelezési cím: 7624 Pécs, Szigeti út 66

Képviselő neve: Biros Levente, Ügyvezető

Szerkesztő, webmester: Horváth Dániel - horvath.daniel@onlinemarkabolt.hu

Cégjegyzékszám: 02-06-066366

Bejegyző Bíróság: Baranya Megyei Bíróság, mint Cégbíróság

Adószám: 20109204-2-02

Számlavezető pénzintézet: Szigetvári Takarékszövetkezet

Bankszámlaszám: 50800104-11026572

Telefonszám: 06-72/511-104

Ügyfélszolgálat e-mail címe: ugyfelszolgalat@onlinemarkabolt.hu

1. A Webáruházban történő vásárlás feltételei

1.1. Regisztráció

A Webáruház tartalmának minden része bármely Vásárló számára ingyenesen, regisztráció nélkül elérhető.

Ennek megfelelően a Webáruházban történő vásárlásnak nem feltétele az érvényes regisztráció, a Webáruház böngészésére valamint a megrendelni kívánt termék kiválasztására és megrendelésére bejelentkezés és regisztráció nélkül is lehetősége van a Vásárlónak.

Vásárlónak a vásárlást megelőzően nem kell regisztrálnia, anélkül is összeállíthatja kosarát, és amikor a megrendelését elküldi a Szolgáltató részére, ezzel egy érvényes regisztrációt is létrehoz a Vásárló.

A felhasználói hozzáférési adatok - így különösen a jelszó - titokban tartásáért kizárólag Vásárló felelős. Amennyiben Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához jogosulatlan harmadik személy hozzájuthatott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát, ha pedig feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni a Szolgáltatót.

A regisztráció során megadott jelszavát Vásárló bármikor módosíthatja a „Profilom” menüponton belül. Amennyiben pedig elfelejtette belépési jelszavát, a „Bejelentkezés” menüponton belül található „Elfelejtettem a jelszavam” feliratra kattintva és regisztrált e-mail címét megadva, Szolgáltató e-mailben egy új belépési jelszót küld Vásárló részére, melyet a belépést követően bármikor megváltoztathat.

1.2. Előregisztráció nélküli vásárlás

Ha a Vásárló nem regisztrált Vásárló és nem is kíván regisztrálni, az nem akadálya annak, hogy megrendelést adjon le az általa kiválasztott termékre. Előregisztráció nélküli vásárlás esetén a Vásárlónak a „Megrendelés egyszerűen, előregisztráció nélkül” felirat mellett található sávban meg kell adnia email címét, majd a „Tovább, személyes adatok megadása” gombra kattintania. A megjelenő felületen Vásárlónak a megrendelés elküldését megelőzőn, minden a Szolgáltató által bekért adatot, mely a rendelés teljesítéséhez szükséges meg kell adni. Ebben az esetben, a Vásárló, a rendelési folyamatot ugyanúgy tudja véghezvinni, mint a regisztrált Vásárlók, annyi különbséggel, hogy nem kell előregisztrálni a Webáruházban (a megrendeléssel egy időben egy regisztráció is készül, így legközelebb már nem szükséges megadni az adatokat). A 1.1 és az 1.4 pontokban meghatározott feltételek megfelelően irányadóak a nem regisztrált Vásárlóra is. Eltérés csak abban van, hogy nem kell előregisztrálnia és így belépni a rendszerbe.

1.3. Telefonos megrendelés

Amennyiben a Vásárló nem kíván az online felületen adatai megadásával vásárolni, a kezdőoldal jobb felső sarkában megtalálható „Kapcsolat” menüponton belül, illetve a termék adatlapokon a termék fotója mellett megtalálható telefonszámokon megrendelést adhat le (nyitvatartási időben), illetve lehetősége van visszahívást kérni, a telefonos megrendelés feladásához.

A megrendeléshez a Vásárló személyes adatain kívül az alább megjelölt további adatokra lesz szüksége a Szolgáltatónak, a megrendelés teljesítéséhez:

  • termék cikkszáma, megnevezése
  • darabszám
  • számlázási adatok (szállítási adatok, ha eltér a számlázási adatoktól)
  • e-mail cím és mobiltelefonszám, melyen értesíteni tudja a Szolgáltató a Vásárlót
  • fizetési mód megadása
  • bármilyen olyan információra, amit Szolgáltatónak tudnia kell a megrendelés teljesítéséhez. (például: Munkahelyemre kérem a szállítást, vagy „a csomagot pénteki kiszállítással kéri a Vásárló stb.)

1.4. A termék kiválasztása, megrendelés elküldése

A Vásárló a bal oldali menüben választani tud a termékfajták közül. Vásárló a kiválasztott termékre vagy a „Megnézem” feliratra kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét és vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Megrendelem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezheti. Ezt követően a kosár tartalma megjelenik. Itt a Vásárló leellenőrizheti rendelésének helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosárban a termék mennyiségét is módosítani tudja a Vásárló, a mennyiség pontos megadásával, vagy akár a terméket törölheti is kosarából, a szemetes ikonra kattintva.

A kosárban van lehetősége a Vásárlónak jeleznie a fizetős Beüzemelés próbaindítással szolgáltatásunk igénybevételét azon termékek esetében, ahol a szolgáltatás elérhető. A szolgáltatás ellenértéke minden esetben feltüntetésre kerül ezen a felületen, valamelyik bejelölése esetén pedig bekerül a Vásárló kosarába és a megrendelni kívánt termék vételárához hozzáadásra kerül.

Ha a Vásárló nem kíván tovább nézelődni a Webáruházban, akkor az e-mail címe megadását követően a „Tovább, személyes adatok megadása” gombra kattintva meg kell adnia a számlázási illetve szállítási adatokat. Amennyiben a Vásárló korábban már vásárolt, vagy regisztrált a Webáruházban, itt kérjük el a jelszót. Elfelejtett jelszó esetén lehetőség van jelszó emlékeztetőt kérni.

A Szállítási és számlázási adatok oldalon alapesetben a Magánszemélyként vásárolok opció aktív, a Céges számlát kérek menüpontra kattintva váltható át a rendszer Jogi személyiségű vásárlók számára. Fontos a megfelelő opció kiválasztása, mivel a két féle ügyféltípushoz különböző lehetőségek érhetőek el.

Ha a számlázási adatok nem azonosak a szállítási adatokkal, akkor „A szállítási és számlázási cím megegyezik” felirat mellett a nem feliratra kattintva megjelenő felületen a Vásárló meg tudja adni a szállítási címet. A „Tovább, szállítás, fizetés, szolgáltatások” feliratú gombra kattintva a fizetési mód (bővebben a 1.8. pontban) kiválasztására van lehetőség, illetve ha áruvásárlási hitelre kívánja megvásárolni a terméket, akkor a Cofidis online áruhitel fizetési mód is választható.

A Szállítási módok között a választás nem minden esetben lehetséges, hiszen a Webáruházban elsősorban kiszállítással (bővebben 1.9. pontban) rendelhetőek meg a termékek. Amennyiben a Vásárlónak csak egy opció jelenik meg, azt az opciót szükséges kiválasztania. Ebben a lépésben van lehetősége a Vásárlónak megadnia a megrendelésével kapcsolatos megjegyzéseit. A mező kitöltése nem kötelező. A fizetési mód kiválasztását követően a „Tovább, rendelés áttekintése” gombra kattintva egy összegző felületre érkezik a Vásárló, ahol a rendelését mielőtt elküldené a Szolgáltatónak, áttekintheti. Ha a Vásárló az összegző felületen mindent rendben talált, el kell fogadnia az Adatvédelmi nyilatkozatot, és az Általános Szerződési Feltételeket, majd az „Elküldöm az online megrendelésemet” feliratra kattintva elküldi a Szolgáltatónak a megrendelését.

A rendelés feladása tehát az „Elküldöm az online megrendelésemet” gombra kattintással történik, ami a Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

A megrendelés elküldését követően Szolgáltató ügyfélszolgálata telefonon keresztül felveszi a Vásárlóval a kapcsolatot a szállítás időpontjának egyeztetése érdekében.

Ha a Vásárló a megrendelés elküldése előtt még nézelődni kíván vagy módosítani szeretne az adatokon, akkor a „vissza, módosítani szeretnék az adatokon” feliratra kattintva, a kosár tartalmának törlődése nélkül nézelődni tud tovább a Webáruházban vagy módosítani tud a megadott adatokon.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül megtörténik.

Ha a Webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, erről haladéktalanul tájékoztatja a Vásárlót.

1.5. Termékek ára

A Webáruházban feltüntetett árak a rendelés időpontjában érvényes árak, amelyeket a Webáruházban a termékek mellett talál a Vásárló. Az árak bruttó árak, a 27% ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség megtekinthető az „Országos házhoz szállítás óramű pontossággal” hivatkozás alatt illetve az ÁSZF 1.9.3 pontjában.

Szolgáltató nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (0 Ft). Ilyen esetekben a Szolgáltató nem köteles a terméket a Webáruházban hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibás ár feltüntetése esetén, Szolgáltató, a rendelés visszaigazolásában vagy azt követően ajánlja fel, a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

1.6. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a rendelés elküldése előtt van lehetősége Vásárlónak, illetve adatmódosítást kérhet telefonon vagy e-mailben, a „Kapcsolat” menüponton keresztül.

1.7. Megrendelés visszaigazolása, szerződés létrejötte

Szolgáltató legkésőbb az ajánlat megérkezését követő 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Vásárló részére, hogy megrendelését a rendszer rögzítette. Az automatikus visszaigazoló email Vásárlóhoz történő megérkezésével érvényes szerződés nem jön létre a Felek között, az kizárólag a Vásárló vételi ajánlatának rendszerünkben történő beérkezésének a visszaigazolása.

Szolgáltató az automatikus 48 órán belüli e-mailt követően, egy második e-mailt küld a Vásárló részére, melyben tájékoztatja a Vásárlót a megrendelésben foglaltakról, a fizetés módjáról, illetve a várható kiszállítás pontos idejéről, továbbá azokról az információkról, amit az ügyfélszolgálat a Vásárlóval telefonon keresztül egyeztetett illetve az elállási jogról, jótállásiról és a reklamációval kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról.

A szerződés a felek között akkor jön létre, ha a Vásárló a második e-mailben megtalálható „Rendelés jóváhagyása linkre kattintva jelzi a Szolgáltató felé, hogy megkezdheti a teljesítést.

A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül (48 órán belül) nem kapja meg Szolgáltatótól az általa elküldött megrendelésre vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

Amennyiben a Vásárló a rendelését már elküldte, és a Szolgáltató által küldött visszaigazoló e-mailben hibát vesz észre rendelésével kapcsolatban, köteles haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül felvenni a kapcsolatot a Szolgáltatóval - hiszen a Vásárló saját maga, a Webáruházon keresztül nem tudja törölni rendelését - az 1. pontban található elérhetőségek valamelyikén, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudja, annak érdekében, hogy ne kerülhessen sor nem kívánt rendelés teljesítésére.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

Szolgáltató fenntartja a jogot a szerződéstől történő elállásra, amennyiben a Vásárló a szerződés létrejöttétől számított 8 munkanapon belül nem fizeti meg Szolgáltató részére megrendelésének teljes vételárát (átutalásos / online bankkártyás fizetés választása esetén).

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

A szerződéskötés nyelve magyar.

A megkötött szerződés írásbeli szerződésnek minősül. Szolgáltató a szerződést iktatja, mely utólag hozzáférhető. Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

1.8. Fizetési módok

Készpénz áruátvételkor: Házhoz szállítás esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a megrendelés szállítótól való átvételekor kell kifizetni készpénzben a kiszállítást végző munkatársnak. Személyes átvétel esetén a raktárostól való átvételkor kell kifizetni készpénzben az árut kiadó munkatársunknak. A készpénzes fizetési mód választása esetén 100 000 Ft-ig történő vásárlás esetén bruttó 680 Ft, 100 000 Ft felett pedig 870 Ft utánvételi költség kerül kiszámlázásra.

A utánvételi költség magában foglalja a készpénz átvételével, őrzésével kapcsolatos költségeket, valamint a banki feladás költségét.

A többi fizetési mód esetén (előre utalás, online bankkártyás fizetés…) további költségeket nem számítunk fel.

Előre utalásos / online bankkártyás fizetés esetén a vásárló a megrendelt termékek szállítási és egyéb szolgáltatási (beüzemelés) díjakkal növelt árát azok kiszállítását, illetve átvételét megelőzően fizeti meg a Szolgáltató Szigetvári Takarékszövetkezetnél vezetett 50800104-11026572 számú bankszámlára banki átutalás / online bankkártyás fizetés útján. Online bankkártyás fizetés esetén a fizetés teljesítéséhez szükséges hivatkozást a díjbekérő (proforma számla) kísérőlevelében találja meg. Kérjük, hogy a fizetés megkezdése előtt ellenőrizze a bankjánál, hogy a kártyájára van e fizetési limit beállítva (jellemzően az alapbeállítás 200.000 Ft/nap). Előre utalás esetén a megjegyzés rovatban a megrendelés számot minden esetben szükséges feltünteti. Előre utalás / online bankkártyás fizetés esetén a vásárló a megrendelt termékek átvételére csak az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően jogosult. A szolgáltató az előre utalásos / online bankkártyás fizetési módnál csak az átvevő személyi igazolványának bemutatásával, nevének, és személyi igazolvány számának a számla szolgáltatónál maradó példányán való feltüntetésével adja át a megrendelt termékeket. A vásárló vállalja a felelősséget, hogy a szállítási címen tartózkodó személy jogosult a termék átvételére. A szolgáltató erre vonatkozó későbbi reklamációt nem fogad el. Szolgáltató a megrendelés átadását megtagadja, amennyiben az átvevő nem tud / nem kíván személyi igazolványt bemutatni.

Bankkártyás fizetés: A budapesti raktárunkban, lehetősége van VISA, VISA ELECTRON, V-PAY, MASTERCARD, és MAESTRO bank és hitelkártyákkal is fizetni.

Cofidis online áruhitellel: A Vásárló néhány, a hiteligényléshez szükséges további adatot kell, hogy megadjon. A rendelés leadását követően a Cofidis felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval, és a Szolgáltatótól függetlenül megkötik a hitelszerződést. Sikeres szerződéskötés esetén a Cofidis jelez a Szolgáltatónak, és kiszállítja a Vásárló részére a terméket. Ha a hiteligénylés sikertelen, a Vásárló módosíthatja a fizetési módot, vagy lemondhatja megrendelését ügyfélszolgálatunkon.

1.9. Szállítás

1.9.1. Szállítás módja

A termékek kiszállítása saját gépjárművel, és saját személyzettel történik, túraútvonalak alapján.

A termék várható szállítási idejét a megrendelést követően Szolgáltató telefonon egyezteti a Vásárlóval, valamint az erre vonatkozó információt a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

A szállítás pontos időpontjáról a Szolgáltató, a szállítást megelőző este, telefonon értesíti a Vásárlót. A kiszállítás menetéről a Vásárló részletes tájékoztatást talál az „Országos házhoz szállítás óramű pontossággal” hivatkozás alatt, vagy bármely termék adatlapján.

Amennyiben a Vásárló a megjelölt új időpontban nem tartózkodik a Vásárló által a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a szállító értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Vásárlónak lehetősége van megadott telefonszámon új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére.

A szállító kétszeri kézbesítést kísérel meg az online vagy a telefonos egyeztetésnek megfelelően, azonban ha a 2. kiszállítás is sikertelen - Vásárlónak felróható okból -, akkor a Szolgáltató a megrendelést törli. Ilyen esetben, ha a Vásárló utólag mégis kéri a termék újbóli (harmadszori) kiszállítás, köteles az új kiszállítás költségét átutalással megfizetni a Szolgáltató részére.

A terméket a Szolgáltató saját maga szállítja ki, saját fuvareszközzel. A terméknek a kiszállítást végző személytől való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, tekintettel arra, hogy a Vásárlónak lehetősége van arra, ha kéri, hogy a csomag felbontásra kerüljön, és a terméket megtekinthesse. Ha a csomag felbontásra kerül és a Vásárló a termékkel kapcsolatban sérülés stb. nem talál, de a későbbiekben mégsem szeretné a terméket, akkor a szállító levél aláírása a továbbiakban nem zárja ki az elállási jog gyakorlását. A szállítólevél aláírásával tehát elismeri, hogy az átvett csomag mind külsőleg, mind pedig tartalmát illetően megfelel a megrendelésében foglaltaknak (nem hiányos a csomag tartalma, nem sérült a csomagolás vagy a termék).

A megrendelések kiszállítását saját munkatársaink végzik, akik vétlen károkozás esetén biztosítással rendelkeznek. A biztosítónk kizárólag a helyszínen okozott, és a kiszállításal alkalmával felvett jegyzőkönyvet fogad el, ennek hiányában nem áll módunkban a károkozás megtérítése.

Ha Vásárló sérülést tapasztal a terméken vagy a csomagoláson, az átvétel során, a sérülésekről a kiszállítást végző személy jelenlétében jegyzőkönyvet kell felvenni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért Szolgáltató felelősséget nem vállal!

1.9.2. Szállítás ideje

A saját készleten lévő termékek („Express gyorsasággal, készletről szállítjuk!” Felirat a terméken) kiszállításának határideje 1-10 nap, a túraútvonal alapján, melyet megtekinthet az „Országos házhoz szállítás óramű pontossággal!” Menüpontban. A „Központi raktárból” feliratú termékeink szállítási idejéről munkatársainknál érdeklődhet.

A megrendelés visszaigazolása minden esetben telefonon történik, mely során a kiszállítás pontos dátumát az Ön tudomására hozzuk legkorábban a kiszállítást megelőző napon. Amennyiben a kiszállítás meghiúsul bármilyen ok miatt, úgy késedelmes kiszállítás esete áll fent, mely kizárólag akkor róható fel, ha a webáruház nem tett meg minden elvárható lépést annak érdekében, hogy az ügyfelet tájékoztassa, és a késés okát mielőbb elhárítsa.

1.9.3. Szállítás díja

Egyes időszakokban a szállítási díjak akció keretében az itt feltüntetettnél kedvezőbbek lehetnek. Amennyiben a honlapon olcsóbb szállítási díjat tüntetünk fel, minden esetben a vásárlót a kedvezőbb szállítási díj terheli.

Összkomfortos házhoz szállítás: a gépet kicsomagoljuk, helyére tesszük és Szépséggaranciát adunk hozzá (csak akkor kell kifizetnie, ha ellenőrizte a terméket és elégedett vele). A régi gépet elszállítjuk.
Ára: 870 Ft.

Alap házhoz szállítás: a gépet bevisszük az otthonába, a régit elszállítjuk. Ára: INGYENES.

Szerdai BUDAPESTI kiszállítás: A hétfőn 12 óráig megrendelt készletes termékeinket szerdán elvisszük Önhöz. A megrendeléshez Szépséggaranciát adunk ajándékba, a régi készüléket elszállítjuk. Ára:
4.970 Ft

Full extrás szállítás: a gépet kicsomagoljuk, helyére tesszük, Szépséggaranciát adunk hozzá (csak akkor kell kifizetnie, ha ellenőrizte a terméket és elégedett vele). Otthonába lépve cipővédőt húzunk, a csomagoló anyagot a régi géppel együtt elszállítjuk. A készülék próbaindítását ingyen elvégezzük, és egy meglepetés ajándékkal is kedveskedünk Önnek.
Ára: 1.970 Ft.

Full extrás szállítás – 1 éves bérlet: a gépet kicsomagoljuk, helyére tesszük, Szépséggaranciát adunk hozzá (csak akkor kell kifizetnie, ha ellenőrizte a terméket és elégedett vele). Otthonába lépve cipővédőt húzunk, a csomagoló anyagot a régi géppel együtt elszállítjuk. A készülék próbaindítását ingyen elvégezzük, és egy meglepetés ajándékkal is kedveskedünk Önnek. Érvényességi ideje egy év, melyen belül korlátlan számban, bármikor felhasználható értékhatártól és a megrendelés mennyiségétől függetlenül.
Ára: 3.970 Ft.

A házhoz szállítás módosításának jogát fenntartjuk. A 20.000 Ft alatti megrendelések esetén MPL szolgáltatással küldhetjük a megrendelést, mely díjtalan. A feltűntetett szállítási áraink 2016.12.01-től visszavonásig érvényesek.

1.10 Akciók, csomagajánlatok

Egyes időszakokban a honlapon bizonyos akciókat, csomagajánlatokat hirdetünk, melyekről részletes tájékoztatást adunk az akciós bannerre, fejlécre kattintva, illetve telefonon ügyfélszolgálatunk, és értékesítő munkatársaink is kérdés esetén felvilágosítást adnak.Fent tartjuk a jogot, hogy a „meglepetésként” hirdetett ajándékot a megrendelés visszaigazolásáig nem fedjük fel.

1.10.1 Visszavásárlási garancia

Minden háztartási készülékre 100 napos visszavásárlási garanciát adunk, de bizonyos akciók keretén belül ez a 100 napos időtartam ettől hosszabb is lehet, mely az átvétel napjától kerül számításra. Az akciós időszakban érvényes hosszabb visszavásárlási időtartamról minden esetben a weboldalon, vagy telefonon tud érdeklődni vásárlás előtt. A visszavásárlási garanciával kizárólag természetes személyek élhetnek.

A visszavásárlási garanciával a Vásárló a meghatározott időtartam lejárta előtt írásban köteles jelezni elállási szándékát postai vagy elektronikus úton a 7624 Pécs, Szigeti út 66. vagy az info@ombolt.hu e-mail címen.

A visszavásárlási garanciával kizárólag a természetes személyek élhetnek, és kizárólag a bontatlan, nem használt, eredeti, gyári csomagolású és ép készülékekre vonatkozik. Visszavásárlás előtt fent tartjuk a jogot, hogy a készülék épségét, eredetiségét munkatársaink megvizsgálják. Bontott, használt készülék visszavásárlását a helyszínen megtagadhatjuk.

A Vásárló maga eldöntheti -amennyiben jogosult a visszavásárlási garanciára-, hogy a készülék teljes vételárat készpénzben vagy banki átutalással kívánja megkapni, melynek rendezése miatt személyesen egyeztetünk a Vásárlóval.

Az érvényes visszavásárlási garanciával rendelkező készüléket saját szállító munkatársaink ingyen, díjmentesen elhozzák a Vásárlótól előre egyeztetett időpontban, vagy a Vásárló maga juttatja el személyesen a készüléket a budapesti raktárunkba (cím: Budapest XXI. kerület Orion utca 14.)

Az internetes vásárlásokra érvényes 14 napos elállási jogot a visszavásárlási garancia nem érinti, ez attól független elem.

A visszavásárlási garancia 2017. január 4. napjától beérkező megrendelésekre visszavonásig érvényes az aktuális, és mindenkori akció feltételeinek megfelelően (a visszavásárlási garancia időtartama eltérő lehet).

2. Beüzemelés próbaindítással

A Vásárlónak lehetősége van arra, hogy a megrendelése során a beüzemelés próbaindítással szolgáltatást is igénybe vegye és kosarába helyezze, mely szolgáltatás lényege, hogy a Szolgáltató munkatársai nem csak házhoz szállítják a megrendelt terméket, hanem, amennyiben a Vásárló azt kéri és kifizeti a szolgáltatás díját, akkor a termék kibontását követően a Szolgáltató munkatársai be is üzemelik a készüléket.

A szolgáltatás kizárólag szabadon álló (vagy pult alá építhető) mosogatógépek, mosógépek, szárítógépek, mosó-szárítógépek, szabadon álló fagyasztók, szabadon álló hűtők esetén vehető igénybe, ezért ennek megfelelően csak olyan termékek esetén tehető a kosárba, ahol erre lehetőség van a termék fajtájából adódóan. Ennek megfelelően a szolgáltatás csak akkor helyezhető a kosárba, ha a Vásárló az előzőekben meghatározott fajtájú terméket kíván megvásárolni és helyezett előzőleg a kosarába.

A beüzemelés próbaindítással szolgáltatás díja 7.960 Forint, ami csak a munkadíjat tartalmazza, szerelési anyagokat nem.

BEÜZEMELÉS

A szolgáltatás tartalma:

  • A készülék üzemeltetési helyére szállítása
  • A készülék kicsomagolása, a sérülésmentesség ellenőrzése
  • Csomagolóanyagok, rögzítő csavarok eltávolítása
  • Rákötés a víz- és csatornahálózatra
  • Készülék szintbe állítása
  • Áramhálózatra csatlakoztatás és bekapcsolás
  • Hűtőgép beüzemelés esetén az ajtófordítást a díj tartalmazza, de ezt csak abban az esetben tudjuk biztosítani, ha: a készülék adottságai lehetővé teszik (típustól függ), illetve ha ezt már megrendeléskor, előre jelezte számunkra, mivel időigényes művelet.

A szolgáltatás igénybevételének feltételei:

  • A szolgáltatás díja a szállítási díjon felül fizetendő!
  • A szolgáltatás kizárólag a szabadon álló (vagy pult alá építhető) mosogatógépek, mosógépek, szárítógépek, mosó-szárítógépek, szabadon álló fagyasztók, szabadon álló hűtők esetén vehető igénybe.
  • A beüzemelés szolgáltatásunk csak munkadíjat tartalmaz, szerelési anyagokat nem.
  • A beüzemeléshez szükséges vízcsövet, szennyvíz csövet (a csatlakozó kivételével!), valamint az áramkábelt valamennyi készülék gyárilag tartalmazza. A csövek mérete átlagosan 1-1,5m.
  • A szolgáltatás megrendelésénél kérjük, vegye figyelembe, hogy a bekötést akkor tudjuk vállalni, ha a kiállások rendelkezésünkre állnak, a készülék tervezett helyétől adott távolságon belül vannak, vagy a helyszínen a szükséges szerelési anyagok is megtalálhatóak pl. bilincsek.
  • A szolgáltatás vízvezeték-szerelési munkát nem tartalmaz, a szolgáltatást abban az esetben tudjuk biztosítani, ha a víz-, csatorna-, és elektromos hálózat megfelelő minőségben rendelkezésre áll (pl. működőképes sarokszelep, megfelelő szennyvízkiállás stb.)
  • Kérjük, vegye figyelembe, hogy a beüzemelést akkor tudjuk elvégezni, ha a készülék megközelíthető, a bútorok áthelyezését nem tudjuk vállalni. Az esetleges, bútormozgatásból eredő károkért felelősséget nem vállalunk.



PRÓBAINDÍTÁS

A próbaindítás csak a készülék elektromos berendezésének a tesztelésére, azaz a működőképességének ellenőrzésére szolgál.

  • Ilyenkor nem várjuk végig a programot, csak teszteljük, működik-e a készülék, áram alá helyezhető-e.
  • A próbát csak akkor tudjuk elvégezni, ha a készülék közelében van konnektor, vagy megfelelő hosszúságú a hosszabbító.
  • Kizárólag dugvillával ellátott készülékeket tudunk kipróbálni
  • A szolgáltatás díja a szállítási díjon felül fizetendő!

Mikor utasíthatjuk vissza a beüzemelés szolgáltatás elvégzését?

  • A készülék szennyvíz- vízhálózat- vagy egyéb bekötési távolsága 1 – 1,5 méternél több
  • A bútor adottságai nem teszik lehetővé a bekötést pl. bútort kell vágni, mozgatni, mert a készülék nem fér el
  • A (falból, bútorból) kivezető cső nem elég hosszú
  • Nem lehet elzárni a bejövő víznyomást pl. nincs sarokszelep, emiatt csöpög, folyik a víz…
  • Fontos információ: a szennyvíz szifon nem tartozéka a készüléknek

A beüzemelés és próbaindítás szolgáltatások megrendelése semmilyen kockázattal nem jár az Ön számára, hiszen ha a fentiek miatt nem kerül sor a beüzemelés elvégzésére, a díjat nem kell kifizetnie. Amennyiben előre utalással már kifizette, a megadott számlaszámra visszautaljuk a szolgáltatás árát.

A Honlap Beüzemelési és Próbaindítási leírása elérhető és letölthető itt.

3. Próbaindítás

(kizárólag a dugvillával ellátott készülékekre)

A próbaindítás szolgáltatásunk önállóan is igényelhető kizárólag a villásdugóval ellátott gépekre.

A próbaindítás a készülékek áram alá helyezését jelenti, azaz a gép elektromos berendezésének a tesztelésére, működőképességének ellenőrzésére szolgál. Ilyenkor nem indítunk el programot / adott funkciót (pl. nem készítünk be kávét és úgy kapcsoljuk be a készüléket, vagy melegítünk teát a mikróban) csak teszteljük, működik-e a készülék, áram alá helyezhető-e.

Felhívjuk a figyelmét, hogy:

  • A próbát csak akkor tudjuk elvégezni, ha a készülék közelében van konnektor, vagy megfelelő hosszúságú a hosszabbító.
  • A szolgáltatás díja a szállítási díjon felül fizetendő!
  • A próbaindítás nem egyezik meg a beüzemelés szolgáltatásunkkal.

4. Online Pénztárca

A Vásárló Online pénztárcájának aktuális egyenlegét bármikor megtekintheti az oldal alján egy bejelentkezést követően, a „Fiókom” fülre kattintva.

Az Online Pénztárcába jóváírt kuponokat a Vásárló az adott rendelés teljesítése után, mindig csak a következő vásárlások során használhatja fel, mint egy utólagosan kapott kedvezményt. A Vásárló a következő vásárláskor kizárólag a korábbi fiókadataival belépve (e-mail cím, titkos kód) 10.000 Forintonként 500 Ft értékű kupont válthat be.

A kuponok nem járnak le, nem veszítik el értéküket, korlátlan ideig, bármilyen háztartási nagy- és kisgépre valamint szépségápolási termékre, vagy szolgáltatásra (beüzemelés, összkomfortos szállítás, próbaindítás), valamint partnereinknél felhasználhatók. Partnereink mindenkori elérhetősége a weboldalon megtekinthető.

A beváltás feltételei:

  • A kupon értékhatártól függetlenül felhasználható (10.000 Ft feletti végösszegű megrendelésekre).
  • A kupon készpénzre nem váltható át.
  • A kupon más kedvezménnyel, egyedi árral össze nem vonható.
  • A Vásárló megrendeléskor köteles jelezni a beváltási szándékát, más esetben a kupont sajnos nem tudjuk elfogadni. (Amennyiben online rendel, ezt a lehetőséget a rendszer automatikusan fel fogja ajánlani.)
  • Készülék cseréje esetén az onlinePénztárcával való fizetés kizárólag a különbözetre vehető igénybe.

5. Hivatalos Csereprogram

A régi, akár működésképtelen háztartási gépért cserébe feltöltjük a Vásárló Online Pénztárcáját.

A Csereprogramban való részvételt a Vásárló többféleképpen jelezheti: online megrendeléskor a Kosárban a „Csereprogram” pipa bejelölésével, telefonos és e-mailes rendeléskor pedig személyesen. A Csereprogram keretében a régi gépért készüléktípustól függően 5.000-15.000 Ft értékű kuponokkal töltjük fel a Vásárló Online Pénztárcáját.

Az alábbi összegeket tesszük a Vásárló Online Pénztárcájába attól függően, hogy milyen típusú, és energiaosztályú készüléket vásárol.

15.000 Ft – A+++ energiaosztályú mosógép, mosogatógép, szárítógép, mosó-szártógép, hűtő, fagyasztó

10.000 Ft – A++ energiaosztályú mosógép, mosogatógép, szárítógép, mosó-szártógép, hűtő, fagyasztó

5.000 Ft – A+, A, B és kisebb energiaosztályú mosógép, mosogatógép, szárítógép, mosó-szártógép, hűtő, fagyasztó, tűzhely, konyhai szett, gőzpároló, melegentartó fiók, sütő, főzőlap, mikrohullámú sütő és kávéfőző

6. Elállási jog

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban „Fogyasztó”).

Fogyasztó, a fogyasztó és vállalkozás között szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet értelmében jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

  • a terméknek,
  • több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizenöt (15) naptári napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

A fent hivatkozott Kormányrendelet értelmében a Vásárló 14 naptári napon belül jogosult elállni a szerződéstől, azonban a Szolgáltató erre további 1 napot, vagy összesen a Vásárlónak 15 naptári napot biztosít.

Fogyasztót megilleti, hogy a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

6.1. Fogyasztót a következő esetekben nem illeti meg az elállási jog:

  • szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac Szolgáltató által nem befolyásolható, a 15 naptári napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak.
  • olyan zárt csomagolású termék esetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (például orrszőrnyíró, elektromos borotva, szakállvágó, testszőrtelenítő, hajvágó, epilátor, lábfürdő, elektromos fogkefe stb.) Az ilyen termékek visszavétele nem várható el a Szolgáltatótól, abban az esetben, ha a Fogyasztó a terméket már felbontotta és/vagy rendeltetésszerű használatát megkezdte, abból az okból kifolyólag, hogy a fenti esetekben nem zárható ki, hogy a termék emberi testtel vagy testnedvekkel, illetve baktériumokkal érintkezett, ennélfogva a termék higiéniai vagy egészségügyi minősége már nem garantálható.

6.2. Elállási jog gyakorlásának a menete

Ha Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailből vagy a következő linken keresztül elérhető elállási nyilatkozat-mintát is: http://www.onlinemarkabolt.hu/static/doc/onlinemarkaboltok-elallas.pdf. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 15 naptári napon belül (akár a 15. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 naptári napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 naptári napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli, kivéve, ha a Szolgáltató vállalta e költségek viselését. Szolgáltató vállalja, hogy visszaszállítja a Fogyasztó kérésére a terméket, azonban annak költségét a Fogyasztónak meg kell fizetnie a Szolgáltató részére.

Szolgáltató a visszaszállítás költségét azonos áron vállalja, mint amennyi a mindenkor hatályos és a Webáruház felületén feltüntetett kiszállítás kedvezmények nélküli díja. Fogyasztót a visszaszállíttatás költségén kívül az elállással összefüggésben egyéb költség nem terheli.

Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 naptári napon belül Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. A Szolgáltató tehát követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát - megtérítését.

Amennyiben a Szolgáltató helyettesítő termékkel teljesít, a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Szolgáltatót terhelik. Elállás esetén a visszaküldött árut a Szolgáltató jogosult szemléztetni, amelyről jegyzőkönyvet vesz fel.

7. Szavatosság és Jótállás

7.1. Szavatosság

7.1.1. Kellékszavatosság

A polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően, a Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Vásárló - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

Vásárló közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vásárló igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha a Vásárló a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

7.1.2. Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló - választása szerint - az 7.1.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vásárlónak kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Vásárló termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy Szolgáltatóval szemben gyakorolhatja.

A gyártó, Szolgáltató kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, a Szolgáltatónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

7.2. Jótállás

Szolgáltató az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozó egyes termékek tekintetében egy éves kötelező jótállást illetve egyes termékek tekintetében és a gyártó által önként vállalt jótállást is biztosít, melynek időtartama minden esetben a termék mellett feltüntetésre kerül. A Kormányrendelet értelmében a kötelező jótállás időtartama 1 év.

Jótállás esetén Vásárlót ugyanazon jogok illetik meg, mint az 7.1.1 pontban, a kellékszavatosságról szóló részben feltüntetettek.

Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Vásárlót a jótállásból fakadó jogok a 7.1.1 és 7.1.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Jótállási igény az alább felsorolt iratok bemutatásával érvényesíthető:

  • Szolgáltató által kiállított jótállási jegy,
  • A termékhez mellékelt jótállási jegy,
  • Szolgáltató által kiállított eredeti számla vagy annak másolata.

Amennyiben a fentiek közül egy irat sem áll a rendelkezésére, Szolgáltató a vásárló neve, a vásárlás időpontja alapján igyekszik segíteni a számla pótlásában.

A Vásárlónak lehetősége van a jótállási jegyen feltüntetett szakszervizhez fordulnia, mely az ügyintézés, és a javítás időtartamát lerövidíti, azonban ez nem kötelező.

A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. Az egyértelműen nem rendeltetésszerű használatból eredendő (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb.) meghibásodás esetén a csereigény teljesítésére a Szolgáltató nem köteles.

Amennyiben a cserét követően bebizonyosodik a termék nem rendeltetés szerinti használata, vagy sérülése, a javítás költségeit, vagy a terméket a Vásárló köteles kifizetni. A csereigényről, vagy annak megtagadásáról minden esetben jegyzőkönyv készül.

Teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott terméket Szolgáltató kicseréli.

Ha Vásárló meghibásodást észlel a termékkel kapcsolatban, azt be kell jelentenie a Szolgáltató telefonszámán, vagy a jótállási jegyen szereplő központi szakszervizénél (bővebb információ, telefonszám a termékhez mellékelt jótállási jegyen van). Ha a bejelentés jogos, a Szolgáltató vállalja a termék cseréjét.

A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt a Vásárlónak átadott jótállási jegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.

Portósan küldött csomagokat Szolgáltatónak nem áll módjában átvenni, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható terméket az üzemeltetés helyén kell megjavítani. Ha pedig a javítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a Szolgáltató gondoskodik.

Egyéb esetekben a garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a Vásárló köteles viselni. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a szállítás költségét Szolgáltató megtéríti Vásárló részére.

Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét Szolgáltatónak nem áll módjában megtéríteni.

Amennyiben a jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási ideje iránt Vásárló telefonon vagy az ügyfélszolgálaton érdeklődhet.

Vásárlót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Vásárlót a jótállásból fakadó jogok az 7.1.1. és az 7.1.2.. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

A jótállás tehát nem érinti a Vásárló jogszabályból eredő – így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési – jogainak érvényesítését.

Jótállási, szavatossági igényét az 1. pontban megjelölt elérhetőségeken keresztül terjesztheti elő.

Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, a Vásárló békéltető testületi eljárást kezdeményezhet, a 9.4. pontban feltüntettettek alapján.

8.HIVATALOS GARANCIA PLUSZ

Igénybevételi Feltételek

A Hivatalos Garancia Plusz a Bigi-Line Bt. (a továbbiakban: Szolgáltató) valamint a jótállást igénybe vevő (a továbbiakban: Vásárló) által jelen feltételekben foglalt időtartam alatt és feltételekkel biztosít jótállást.

Jelen igénybevételi feltételek csak A Hivatalos Garancia Plusz jótállás feltételeit rendezi, a megvásárolt termékkel kapcsolatos szerződési feltételeket külön dokumentum tartalmazza.

8.1. Mit jelent A Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás

  • 8.1.1. Amennyiben anyag- és gyártási hibából eredő hiba következik be, javítás ingyenes intézését foglalja magában beleértve a munkaidőt és az alkatrészt.
  • 8.1.2. A vásárolt készüléknek új készülékre történő cseréjekizárólag teljes meghibásodás esetén. Ez azt jelenti, hogy teljes meghibásodás vagy gazdaságtalan javítás esetén az Ön régi hibás készülékét új készülékre cserélik, amely műszakilag minimum megegyezik a régivel vagy jobb annál. Ebben az esetben az új készülék házhoz szállításának díjszabásakor a mindenkor érvényes alap házhoz szállítási költség irányadó. A készülék üzembe helyezése és beállítása nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe, ezt az ügyfél megrendelésére a szerviz külön díjtétel felszámítás ellenében vállalja.

    Azonos értékű készülék rendelkezésre állásakor a Vásárló nem tarthat igény műszakilag fejlettebb készülékre, még akkor sem, ha az az eredeti beszerzési értékének megfelelne. Ebben az esetben nem a régi készülék beszerzési értéke a mérvadó, hanem kizárólag az új készülék értéke, valamint annak a régi készülékkel való műszaki összehasonlíthatósága.

    Kérjük, minden esetben vegye figyelembe, hogy a régi készülék az összes eredeti tartozékával együtt a Szolgáltató tulajdonába kerül és a hozzá tartozó Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás megszűntként kezelendő. Csere esetében kérjük, vigye magával a szervizbe, vagy adja át a cserét bonyolító képviselőnknek a készülék minden eredeti tartozékát. Amennyiben nem adja át az eredeti tartozékokat, akkor ezeket a szervizközpont a szokásos piaci áron számolhatja fel.
  • 8.1.3. Megtérítés
    Az igények készpénzben történő megtérítése nem lehetséges - teljes meghibásodás esetében sem.
    Annak eldöntése, hogy a termék javítható, vagy termékcserére van szükséges, kizárólag a szolgáltató hatásköre.
  • 8.1.4 Milyen termékekre vehető igénybe a Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás?
    A Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás minden nagy- és kisháztartási gépre, valamint szépségápolási termékre érvényes, kivéve az összeépítő keretet, a csaptelepeket és a mosogatótálakat, kiegészítőket, tartozékokat, ipari és félipari készülékeket. A Szolgáltató fenntartja a változtatás jogát.

8.2. A Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás tartama

A Hivatalos Garancia Plusz az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben biztosított jótálláson felül érvényesíthető jótállásnak minősül, így az igénybevétel, érvényesítés feltételeit Szolgáltató szabadon, a jelen feltételek mellett biztosítja. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben biztosított jótálláson felül érvényesíthető jótállás érvényesítésének feltételeit a termék megvásárláskor hatályos, a vásárlásra vonatkozó általános szerződési feltételek tartalmazzák.

A Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás a jelen feltételekben meghatározott időszakra vehető igénybe, de nem haladhatja meg a készülék gyári garanciájával együtt az 5 éves időtartamot.

  • 8.2.1 Szolgáltatás Kezdete
    A gyári jótállás/garancia lejáratának napját követő nap 0.00 perckor veszi kezdetét. A Hivatalos Garancia Plusz kizárólag akkor érvényes, ha a megvásárolt termék gyári garanciáján felül, a gyártó általesetlegesen felkínált kiterjesztett garanciát a gyártó által megadott elektronikus regisztrációs felületen a Vásárló érvényesítette, valamint az ehhez szükséges dokumentumokat megkapta, és megőrizte.

8.3. A Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás érvényességére vonatkozó kizárólagos szabályok

A Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás kizárólag a következő esetekben vehető igénybe

  • A Vásárló kifejezetten elfogadja, hogy a gyári garancia lejárta előtt 60-90 nappalköteles írásban kérni a jótállással érintett, szerződésben szereplő termék ingyenes műszaki felülvizsgálatát a Szolgáltatótól (csak kiszállási díj fizetendő). (email:garanciaplusz@onlinemarkaboltok.hu vagy postai levél 7624, Pécs Szigeti út 66.), A gyártói garancia lejártát a megvásárolt termékkel együtt átadott dokumentumok tartalmazzák, valamint azt is, hogy a felülvizsgálatot a kiterjesztett jótállás érvényességéig évente köteles megismételni. Tudomásul veszi, hogy az egymást követő felülvizsgálatok között maximum 13 hónap telhet el és az a következő 12 hónapig, de maximum a teljes garancia időtartamáig érvényes.
  • Hogy a Vásárló ne maradjon le az ingyenes felülvizsgálatról, minden évben a (gyári) garanciális időszak lejárta előtt 60-90 nappal emlékeztetjük a felülvizsgálat szükségességére a megadott e-mail címén. Ez az emlékeztető levél nem jelent automatikus jelentkezést a felülvizsgálatra, ezt kifejezetten csak a Vásárló igényelheti nálunk e-mailben vagy postai úton.
  • A Vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy a felülvizsgálatra való igény bejelentésének elmulasztása, azaz az éves műszaki felülvizsgálat meghiúsulása, vagy a szerviz kiszállási díj ki nem fizetése a Vásárlóra visszavezethető okból a Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás érvénytelenítését, elvesztését vonja maga után.
  • A Vásárló elfogadja továbbá, hogy a felülvizsgálatra neki kell eljuttatnia a jótállással érintett terméket a Szolgáltató telephelyére (1211, Budapest, Orion utca 14.). Amennyiben erre nincs lehetősége, elfogadja, hogy a Szolgáltató a mindig aktuális felülvizsgálati kiszállási díj ellenében, otthonában munkadíjmentesen átvizsgálja a jótállással érintett terméket. Beépíthető háztartási gépek esetében a Vásárló elfogadja, hogy a készülék kiszereléséről (asztalos munka) neki kell gondoskodnia.
  • A kiszállási díj 7500 Ft, melynek dupláját, azaz 15.000 Ft-ot behelyezünk saját Online Pénztárcájába.

8.4. Kármegelőzési, kárenyhítési kötelezettség

Az esetleges következményi igényeket nem lehet fedezet alá vonni. A készüléktulajdonos vagy annak meghatalmazottja felelős a védett készülékért. Ez magába foglalja a gondos és előrelátó megóvást is. Olyan igényt, amelynél ez, vagyis a készülék tulajdonosától feltételezhető gondosság elmaradt, nem tartozik fedezet alá.

  • Karbantartási munkák elvégeztetése a vásárló feladatát képezi. Az ilyen okból hibás termék javítási költsége a jótállási időn belül is a vásárlót terheli. A hosszú ideig és nem megfelelő körülmények között történő tárolás a fogyasztási cikk műszaki állapotának romlását idézheti elő. Ez esetben a készüléket üzembe helyezése előtt át kell vizsgáltatni a biztonságos üzemeltetés érdekében. Az átvizsgálás költsége szintén nem tartozik a jótállási kötelezettség körébe.

8.5. Mikor nem érvényesíthető a Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás
A Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás a következő esetekben nem érvényesíthető :

  • A gyártói garancia, illetve a gyártó által kínált és a Vásárló által érvényesített kiterjesztett garancia érvényessége alatti anyag- és gyártási hibákból eredő meghibásodások nem tartoznak a Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás fedezeti körébe, ezeket a gyártó fedezi.
    A gyártói garancia futamidejét, ill. a szervizekre vonatkozó tájékoztatást a készülék használati utasításában, jótállási jegyében találja.
  • A Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatás csak akkor fedezi igényét, ha Ön: rendelkezik a készülék vásárlását igazoló eredeti bizonylattal (számla) valamint rendelkezik a készülék eredeti, kitöltött jótállási jegyével, valamint a Hivatalos Garancia Plusz nyilatkozattal.
  • A Hivatalos Garancia Plusz igénybevétele során megadott adatok nem egyeznek meg a készüléken, a gyártó által elhelyezett adattábla, valamint a jótállási jegy, és vásárlást igazoló bizonylat adataival.
  • Az adattábla sérülése, hiánya, vagy hiányos, javított adatai esetén.
  • Ráadás- vagy reklámajándék meghibásodását, a Hivatalos Garancia Plusz még akkor sem fedezi, ha azokat a védett készülékkel együtt csomagolták.
  • Pótlólag vagy utólag vásárolt tartozékra vonatkozóan.
  • A szolgáltatás megszűnését eredményezi a szakszerűtlen szerelés és üzembe helyezés, a jótállási időn belüli illetéktelen beavatkozás.
  • Hivatalos Garancia Plusz szolgáltatásban viszonteladók nem vehetnek részt!

8.6. A Hivatalos Garancia Plusz nem biztosít jótállást:

  • Ha a Szolgáltató vagy a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba a rendeltetésellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb, a vásárlás után keletkezett okból következett be.
  • Ha a meghibásodás oka saját vagy idegen vétkességre vezethető vissza.
  • Felhasználási anyag és kopó egységek, mint pl, ékszíjak, szénkefék, izzók stb. meghibásodása, elhasználódása esetén.
  • A védett készüléknek a gyártó által megadott felhasználási célon kívüli alkalmazásakor, a nem rendeltetésszerű használat esetén, vagy az üzemi előírások figyelmen kívül hagyása esetén. Ez vonatkozik minden olyan hibára is, amely visszaélésre, szakszerűtlen használatra vagy nem megfelelő megóvásra vezethető vissza, beleértve az üzleti, üzemi célú felhasználásokat is.
  • A normál, szokásos módon történő elhasználódás és kopás által keletkezett meghibásodások, ill. értékcsökkenések esetén, valamint az esetleges szerviz-, beállítási és tisztítási munkálatok költségeire.
  • A készülék teljesítményének fokozatos csökkenése esetén.
  • Mindenfajta vízkő okozta meghibásodás esetén, amely a készülék szakszerűtlen kezelésére, ill. kopásra vezethető vissza.
  • Fizikai károk (például: törés, folyadék beömlés, túláram, stb.) esetén.
  • Olyan meghibásodások esetén, amelyek a használat miatti fokozatos romlási meghibásodásnak (környezettől- és/vagy elhasználódástól függő hibák) minősülnek.
  • Rendszeres használatból eredő fokozatos elhasználódás esetén.
  • Korrózió, oxidáció vagy lerakódás hatására keletkezett meghibásodás esetén.
  • Külső hatás okozta károk, üzembe-, illetve újra üzembe helyezési költségek esetén.
  • Karbantartási, beállítási, ellenőrzési, módosítási, tisztítási költségekre, valamint ezekkel kapcsolatban felmerülő károsodásokra.
  • Áramkimaradás okozta károk esetén.
  • Esztétikai részekre, például: könnyű burkolatok, gombok, fogantyúk, műanyag vagy fém burkolatok, jelvények vagy egyéb ismertetőjelek károsodása, továbbá olyan kisebb károsodások esetén, amelyek nem befolyásolják az áru használhatóságát, a termék működését, mint például karcolások és más hasonló károsodások esetén.
  • E termékhez helytelenül csatlakoztatott elektromos-, gáz- vagy vízellátás hibája miatt vagy ezek miatt bekövetkező üzemzavar okán fellépő károkra.
  • Zárlatos meghibásodására, horpadásra és karcolásra.
  • Azon esetekben, melyekben a terméket nem magáncélra vagy nem belföldön használták.
  • Olyan átalakításra, illetve olyan kiegészítő használatára, amely nincs összhangban a gyártó ajánlásaival.
  • Abból fakadó hibákra, melyek abból adódnak, hogy az eredeti hiba észlelését követően a terméket továbbra is használták.
  • Hosszabb időn át fennálló nedvesedés vagy párásodás miatt fellépő károkra.

8.7. Hibabejelentés, hibabejelentési eljárás

Esetleges anyag- és gyártási hibából eredő hiba bekövetkeztekor a következő képpen járjon el.
A meghibásodást, ill. a meghibásodás lefolyását a készüléktulajdonosnak magának kell megfogalmaznia és leírnia

A Vásárlónak a káresemény bekövetkezése, de legkésőbb a tudomására jutása után azt haladéktalanul, legkésőbb 3 napon belül be kell jelentenie (munkanapokon 9 és 17 óra között).

Telefonszám: 06-1/478-2128
E-mail cím: garanciaplusz@onlinemarkabolt.hu

A fenti online felületen pontosan le kell írni a meghibásodás bekövetkeztének lefolyását.
Kérjük, saját maga töltse ki az űrlapot pontosan és a valóságnak megfelelően, annak érdekében, hogy elkerüljük a felesleges utólagos kérdéseket, ami az igényrendezést feleslegesen meghosszabbítja.
Hamis vagy szándékosan helytelen adatok megadása az igényrendezés elutasításhoz, a végzett javítások értékének visszaköveteléséhez, vagy akár büntetőjogi következményekhez vezethet.

A 10 kg-nál könnyebb vagy tömegközlekedési eszközön kézicsomagként szállítható méretű (40x40x80 cm vagy 20x20x200 cm-nél kisebb méretű) készülék javítás céljából történő szállításáról a Vásárlónak kell gondoskodnia a Szolgáltató Telephelyére (1211, Budapest, Orion utca 14.).

Amennyiben 10 kg-ot meghaladja a hibás készülék súlya, a készülék javításáról a Szolgáltató gondoskodik a Vásárló otthonában, illetve a készülék tartózkodási helyén, Magyarország területén belül.

Amennyiben a javítás a helyszínen történik, a Vásárló köteles mindent megtenni annak érdekében, hogy az előre egyeztetett időpontban és helyszínen elérhető legyen, annak érdekében, hogy a Szolgáltató részéről kijelölt szakember a sérült készüléket megvizsgálhassa, javíthassa.
Amennyiben az előre egyeztetett időpontban (a Szolgáltató által kijelölt szakember kiszállásakor) ez nem valósul meg, a kiszállás díja a Vásárlót terheli.

8.8. A szolgáltatás esedékessége

A Szolgáltató kötelezi magát, hogy a javítással kapcsolatos ügyintézést a kárbejelentés napjától számítva 14 napon belül megkezdi.

Figyelem!
A szükséges alkatrészek beszerzése az alkatrész típusától és beszerzési helyétől függően néhány hetet vehet igénybe, de nem haladhatja meg a 90 napot. Amennyiben az alkatrész beszerzése a Szolgáltatón kívül álló okokból meghiúsul, azaz a javítás 90 napon belül nem teljesíthető, a Szolgáltató kötelezi magát, hogy a Vásárló részére egy új cserekészüléket biztosítson. A cserekészülék műszakilag minimum megegyezik a régivel.

8.9. A szolgáltató adatai

Név: Bigi-Line Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
Székhely:7624 Pécs, Szigeti út 144
Levelezési cím: 7624 Pécs, Szigeti út 66
Cégjegyzékszám: 0206066366
Email cím: ugyfelszolgalat@onlinemarkabolt.hu
Telefonszám: 06-1/478-2128

8.10. Vegyes rendelkezések

Szolgáltató jogosult a www.garanciaplusz.hu felületén keresztül történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani a Hivatalos Garancia Plusz jótállás feltételeit, vagy a jótállás további igénybevételi lehetőségét megszüntetni.

A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően válnak hatályossá, azokat a módosítást követően igényelt Hivatalos Garancia Plusz jótállásra kell alkalmazni.

A jótállás megszüntetése nem érinti azon termékekre fennálló jótállást, amelyet a vásárlók már igénybe vettek, a Szolgáltató ilyen termékek esetében a jelen Felételek szerint biztosítja a jótállás érvényesítésének lehetőségét.

Hatályos: 2016. 04. 29.-től.

A Hivatalos Garancia Plusz igénybevételi feltételeit innen letöltheti .pdf formátumban!

9. Webáruház, honlap használatának további feltételei

9.1. Felelősség

Felhasználó a Webáruházat kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

Szolgáltató kizár minden felelősséget a Webáruház használói által tanúsított magatartásért. Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a Webáruház használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat se közvetlenül, se közvetett módon ne sértse. Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.

A Felhasználók által a Webáruház használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.

A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Internet globális jellege miatt Felhasználó elfogadja, hogy a Webáruház használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve köteles eljárni. Amennyiben a Webáruház, honlap használatával összefüggő bármely tevékenység a Felhasználó államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Felhasználót terheli a felelősség.

Amennyiben a Felhasználó a Webáruház felületén kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Ha a Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.

9.2. Szerzői jogok

A Webáruház egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Webáruházban, valamint a Webáruházon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Webáruház felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Webáruház tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás - például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal - kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Webáruház használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Felhasználónak a Webáruház felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Webáruház rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

A Szolgáltató fenntartja minden jogát szolgáltatásának minden elemére, különös tekintettel a www.onlinemarkabolt.hu domain nevére, az ehhez tartozó aldomainekre, a Szolgáltató által foglalt minden más domain névre, annak aloldalaira, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Szolgáltató adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Szolgáltató külön engedélyt ad.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Szolgáltató által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Szolgáltató adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

Kötbér kikötése a jogellenes használatért (szerzői jogok megsértéséért): Saját szellemi tulajdonunk ÁSZF 7.2-es pontjában meghatározott hozzájárulást meghaladó felhasználásért napi 100.000 Ft + ÁFA, azaz napi egyszázezer Magyar Forint + ÁFA összegű kötbér megfizetésére köteles. A tartalom jogtalan átvételével a Felhasználó kifejezetten elfogadja e kötbér megállapodást. - (C) 2015. (Bigi-Line Bt. mint az online Márkabolt.hu oldal tulajdonosa) A bizonyításhoz közjegyzői közokiratba foglalt tartalomtanúsítást alkalmazunk a szerzői jogsértő Felhasználó költségére.

A Szolgáltatás igénybevételével Felhasználó elfogadja, hogy a Szolgáltató a Szolgáltatás igénybevétele során a Felhasználó által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatvédelmi Tájékoztató keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.

10. Jogérvényesítési lehetőségek

10.1. Panaszügyintézés helye

Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Bigi-Line Kereskedelmi és Szolgáltató Betéti Társaság
Levelezési cím: 7624 Pécs, Szigeti út 66
Email cím: ugyfelszolgalat@onlinemarkabolt.hu
Telefonszám: 06-1/478-2128

10.2. Panaszügyintézés módja

A Vásárló a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogás az 7.1 pont szerinti elérhetőségeken történt előterjesztését követően legkésőbb 30 munkanapon belül - melybe a munkaszüneti napok ideje nem számít be - érdemben válaszol a Vásárló kifogására, megjelölve a jogérvényesítés lehetősége esetén a jogérvényesítés lehetséges helyét, módjait valamint az arra nyitva álló határidőket.

Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőrzi - vesz fel.

Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadja, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

10.3. Panaszügyintézés ideje

A Szolgáltató a Vásárló által előterjesztett kifogásokat az 9.1. pontban megadott közvetlen elérhetőségeken, hétköznapokon 09:00 - 17:00 óráig fogadja.

10.4. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben Szolgáltató és Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, a fogyasztónak minősülő Vásárló, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltet Testülethez is, továbbá a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

Baranya Megyei Kormányhivatal

  • Műszaki Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
  • Osztályvezető: Kerner Helga
  • Telefonszám: +36 72 795 398
  • pecs.fogyasztovedelem@baranya.gov.hu
  • Cím: 7630 Pécs, Hengermalom u. 2. II. emelet
  • Postacím: 7602 Pécs 2. PF: 315.

Pécsi Járási Hivatal

  • Járás vezetője: Dr. Gál Zoltán
  • Cím: 7621 Pécs, Kossuth tér 1-3.
  • Telefonszám: +36 72 795 693 Fax: +36 72 795 700
  • E-mail: pecs.jaras@baranya.gov.hu
  • http://jarasinfo.gov.hu/

Lakhelye szerinti Békéltető Testületet megtalálja itt:

Online vitarendezés

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a következő linken https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat. Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (BBT) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.

11. Egyéb rendelkezések

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad.

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a felhasználók előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A tájékoztatást Szolgáltató a módosított ÁSZF hatálybalépést megelőző kellő időben a Webáruház felületén közzéteszi. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a honlap első használata alkalmával válnak hatályossá a Vásárlóval szemben, az ezt követő megrendelésekre vonatkozóan.

Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a honlapon, előzetes figyelmeztetés nélkül. A Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy a Webáruházat más domainnév alá helyezze át.

Az Online Márkaboltban történő rendelés (online, e-mailes, telefonos, árajánlat, stb.) után a vásárló elfogadja, hogy a rendelés során megadott e-mail címére a Webáruház időközönként promóciós, tájékoztató jellegű hírleveleket küldjön. Amennyiben a vásárló nem kívánja ezeket a leveleket megkapni, úgy arról a levélben található link segítségével bármikor leiratkozhat, illetve ha egyéb módon jelzi, akkor munkatársaink eltávolítják az e-mail címét a listáról.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2016. január 12.

A nem szabályozott kérdésekben a PtK. vonatkozó szabályai az irányadóak.

12. Változtatások

12.1. 2014. október 10

Szállítási díj változás, a beüzemelés szolgáltatás változása (hűtőgép ajtófordítás).

12.2. 2015. március 30.

Változtak az 1.8 pontban a fizetési módok. Bekerült a bankkártyás fizetés, valamint módosult, hogy az előre utalásos megrendeléseket milyen módon lehet átvenni.

12.3. 2015. április 29.

Változtak az 1.8 pontban a fizetési módok. Bekerült az online bankkártyás fizetés lehetősége. A teljes dokumentumban megváltozott a szállítás megnevezése. Az eddigi Prémium házhoz szállítás neve Országos házhoz szállítás lett.

12.4. 2015. július 09.

Megszűnt cégünk FAX száma. A jövőben telefaxon keresztül érkezett üzeneteket nem tudunk fogadni.

12.5. 2015. szeptember 11.

Az 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről változásainak beillesztése az ÁSZF-be. Jótállási feltételek pontosítása, jogvita esetén fordulhat a Békéltető Testülethez. Elállási joggal kapcsolatos információk közérthetőbbé tétele. A házhoz szállítás leírásának pontosítása. A megrendelési folyamat leírásának pontosítása. Néhány apró elírás javítása.

12.6. 2015. október 1.

Utánvételi költség bevezetése.

12.7. 2015. október 26.

Egységes listaáras szállítási díj bevezetése.

12.8. 2015. november 17.

Utánvételi költség 580 Ft.

12.9. 2015. december 04.

Különféle szállítási szolgáltatások (csomagok) bevezetése. Cetelem áruhitel megszüntetése. Cofidis áruhitel bevezetése.

12.10. 2016. január 12.

Módosul a beüzemelés szolgáltatás listaára. A próbaindítás lehetősége megszűnt. A Groupama megszüntette a kiterjesztett garanciaszolgáltatást, ezért nálunk is kivezetésre kerül.

12.11. 2016. január 20.

Utánvételi költség értéke 100 000 forintig bruttó 580 Ft, 100 000 Ft felett pedig bruttó 770 Ft.

12.12. 2016. február 3.

Az összkomfortos házhoz szállítás díja bruttó 5 980 Ft, az alapszállítás pedig bruttó 3 980 Ft.

12.13. 2016. március 3.

A 20 000 Ft alatti megrendelések esetében változtak a szállítási feltételek.

12.14. 2016. április 11.

Az elállási jog szabályzásának változása

12.15. 2016. április 26.

A szállítási módok és árak változása

12.16. 2016. május 19.

Online vitarendezés feltüntetése, Hivatalos Garancia Plusz bevezetése.

12.17. 2016. június 1.

A szállítás szabályzásának változása

12.18. 2016. június 27.

Próbaindítás szolgáltatás visszavezetése került

12.19. 2016. július 18.

Online Pénztárca szolgáltatásunk bevezetésre került

12.20. 2016. augusztus 11.

Csereprogram szolgáltatásunk bevezetésre került

12.21. 2016. október 06.

Utánvételi költség értéke 100 000 forintig bruttó 680 Ft, 100 000 Ft felett pedig bruttó 870 Ft.

12.22. 2016. november 2.

Késedelmes teljesítésre vonatkozó irányelvek módosítása

12.23. 2016. november 24.

Az Online Csereprogram helyét a Hivatalos Csereprogram veszi át, ennek részletei, a cserekészülékért járó Online Pénztárca összegek kerültek módosításra.

12.24. 2016. december 01.

Szállítási díjak módosításra kerültek.

12.25. 2017. január 02.

A garanciára vonatkozó feltételek részletezése.

12.26. 2017. január 03.

Visszavásárlási garnacia érvénybe lépése.

12.27. 2017. február 20.

Pécsi személyes átvétel megszűnése

12.28. 2017. február 20.

Hivatalos Csereprogram kategória módosítás.

Jelen dokumentum letölthető és nyomtatható változata ide kattintva érhető el.


Formátum: Dr. Vezetéknév Keresztnév
Formátum: email@cim.hu
Formátum: +36-30/123-4567. Vezetékes telefonszám is megadható.
Kérjük valós elérhetőségi adatokat adjon meg. Az összes mező kitöltése kötelező

A legjobb online élmény, az egyszerűbb megrendelés és szolgáltatásaink hatékonysága érdekében weboldalunk cookie-kat használ. Kérjük folytassa a weboldalunkon való böngészést a megszokott módon.
5 ÉV GARANCIA